|
25.675
netweters
|
158.889
antwoorden
|
|
21.425
vragen
|
Sinds telenet mijn abonnement gewijzigd heeft van een Wigo naar een One krijg ik deze foutmelding "ng.ocapi.404-OCAPI-ERR-OCGE404-errorfield" wanneer ik mijn thuis netwerk (mijn modem dus) wil beheren.
Er staat al ruime tijd ticket open, maar geen feedback.
nog iemand met gelijkaardige issues die wel opgelost geraakt zijn? tips?
bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gisteren telefoon gehad van een medewekster van Telenet.
Ik ga binnen de 2 werkdagen voor de zoveelste keer in contact gebracht worden met iemand van de back-office.
Ik ga dus wachten tot volgende week om een volgende stap te zetten, namelijk een officiële klacht bij de FOD.
Ik had het aangekondigd, en het is zo ver.
De klacht naar de ombudsdienst voor Telecommunicatie is vertrokken.
En nu is het afwachten.
Wilfried
Juicht vrienden juicht, de klacht is ontvankelijk verklaard.
Telenet heeft 10 dagen om te reageren
Ik ben gebeld door Telenet en ik krijg een compensatie van 359 euro! 1 euro per dag dat dienst niet naar behoren gewerkt heeft.
Dus dank u ombudsdienst om dit te initiëren en op te volgen!
Ik word verder met een kluitje het riet ingestuurd. Zie hieronder het standaard antwoord dat je ook aan de telefoon krijgt.
***
Helaas kunnen wij momenteel nog niet overgaan tot het bezorgen van ons standpunt in dit dossier.
Het probleem, op het My Telenet‑portaal van de klant, wordt momenteel onderzocht door onze achterliggende IT‑diensten.
Zodra wij beschikken over verdere informatie in dit dossier brengen wij u verder op de hoogte.
***
Is aan de gang sinds feb 2025, als je het op 9 maanden niet vindt, ga je het waarschijnlijk nooit vinden.
Ik heb exact hetzelfde antwoord gekregen van Telenet via ombudsdienst en paar dagen erna was het probleem opgelost. Hopelijk bij u hetzelfde.
@WilfriedV erg vervelend dat er nog altijd geen oplossing voor je werd gevonden! Hopelijk komt er hier snel verandering in.
Ik wil wel graag even verduidelijken dat eens je als klant een dossier start via de Ombudsdienst, alle communicatie vanaf dat moment via een specifiek team loopt bij Telenet over dit dossier. Dus zelfs als je nog contact opneemt de klantendienst over dit probleem, gaan zij hier geen verdere acties meer in kunnen of mogen nemen. Op deze manier blijft alle communicatie en opvolging centraal en kunnen de collega's die jouw dossier opvolgen ook beter het overzicht bewaren. Je mag er dus wel zeker van zijn dat jouw dossier opgevolgd wordt en je een antwoord zal krijgen zodra ze je dit kunnen geven. Maar ook deze collega's zijn afhankelijk van achterliggende diensten, zeker als jouw probleem een IT oorzaak zou hebben.
bedankt voor je toelichting