Geavanceerde instellingen foutmelding op MyTelenet
Hoi ,
Ik merk nu al een week dat de Geavanceerde instellingen van mijn modem niet werken.( CV8560E).
Ik zou graag deze in bridge mode zetten voor mijn tp link omada.
Ik heb enkele dagen geleden ook al gebeld met de technische dienst.
Hun hebben een software reset uitgevoerd op de modem. Maar te vergeefs, het probleem blijft.
Als ik de wijzigingen wil opslaan , krijg ik telkens de melding "oeps , er ging iets verkeerd , probeer het later opnieuw"
Vandaag heb ik opnieuw gebeld maar kreeg als antwoordt dat ik daar niet moet inzitten omdat het mijn verbinding onstabiel maakt. En dat ik beter overga naar de nieuwe modem en wifi boosters erbij moest nemen!.
Ik heb hem vriendelijke bedankt en opghangen.
1) dit lijkt me niet echt hulp van de technische dienst, eerder verkoop praat
2) hoe kan ik dit nu best oplossen. : ik kan het niet wijzigen en de technische dienst helpt me niet.
Groetjes
Inhoud gewijzigd door Lieselotte (mod) | Reden: Geavanceerde instellingen.
Opgelost! Ga naar oplossing.