Beantwoorden
Wacko
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Laat de zon in je hart! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geavanceerde instellingen foutmelding op MyTelenet

Hoi ,

 

Ik merk nu al een week dat de Geavanceerde instellingen van mijn modem niet werken.( CV8560E).

Ik zou graag deze in bridge mode zetten voor mijn tp link omada. 

Ik heb enkele dagen geleden ook al gebeld met de technische dienst.

Hun hebben een software reset uitgevoerd op de modem.  Maar te vergeefs, het probleem blijft.

Als ik de wijzigingen wil opslaan , krijg ik telkens de melding "oeps , er ging iets verkeerd , probeer het later opnieuw"

Vandaag heb ik opnieuw gebeld maar kreeg als antwoordt dat ik daar niet moet inzitten omdat het mijn verbinding onstabiel maakt. En dat ik beter overga naar de nieuwe modem en wifi boosters erbij moest nemen!. 

Ik heb hem vriendelijke bedankt en opghangen.

1) dit lijkt me niet echt hulp van de technische dienst, eerder verkoop praat

 

2) hoe kan ik dit nu best oplossen. : ik kan het niet wijzigen en de technische dienst helpt me niet.

 

Groetjes 

 

Inhoud gewijzigd door Lieselotte (mod) | Reden: Geavanceerde instellingen.

0 Likes
6 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
Berichten: 2294
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Geavanceerde instellingen foutmelding op MyTelenet

De helpdesk via sociale media is meestal wel bereid om de bridging in te stellen voor je. (Wel op eigen risico)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 129
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Geavanceerde instellingen foutmelding op MyTelenet

Ik heb nu wel een CH8568LG modem, en bij geavanceerde instellingen, die hier wel werken, zie ik geen mogelijkheid om deze in bridge modus te zetten. Mijn eigen router staat wel in bridge modus, om geen dubbele nat te hebben. Misschien heb je hier wat aan.

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
Berichten: 2294
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Geavanceerde instellingen foutmelding op MyTelenet


@dannyro  schreef:

Ik heb nu wel een CH8568LG modem, en bij geavanceerde instellingen, die hier wel werken, zie ik geen mogelijkheid om deze in bridge modus te zetten.


Bridging (MAC Passthrough) is inderdaad enkel beschikbaar op CV8560E. Daarbij krijgt je eigen router een publiek IPv4-adres zodat je voor de rest niets meer hoeft aan te passen in MyTelenet.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5296
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geavanceerde instellingen foutmelding op MyTelenet


@dannyro  schreef:

Ik heb nu wel een CH8568LG modem, en bij geavanceerde instellingen, die hier wel werken, zie ik geen mogelijkheid om deze in bridge modus te zetten. ... knip


Enkel de E-Router kan in "bridge" mode gezet worden. Eigenlijk is de juiste term "MAC Passthrough" mode, het is geen echte bridge. Het IPv6 verkeer blijft door de E-Router beheerd, ook wanneer je de MAC Passthrough activeert. Daarmee zal enkel het IPv4 verkeer beïnvloed worden.

EDIT: ik zie net dat @WG94 eigenlijk net hetzelfde gepost heeft ... Nuja, beter tweemaal hetzelfde dan geen antwoord hé 😋


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
thomasdb
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 541
En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Geavanceerde instellingen foutmelding op MyTelenet

vult u het mac adres in met streepjes xx-xx-xx-xx-xx of met dubbelpunten xx:xx:xx:xx:xx ? misschien is het dat vroeger werkte het maar op 1 manier denk ik . op dit moment wel niet zeker misschien nu al wel

Wacko
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Laat de zon in je hart! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geavanceerde instellingen foutmelding op MyTelenet

Dat was het probleem dus.

Er moesten : tussen staan ipv - 

 

Heel veel bedankt voor dit bericht.

Jammer dat de technische dienst dit niet dadelijk wist.