Beantwoorden
Kenshee002
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Hoi

Ik had graag een extra poort geopend op mijn modem maar slaag hier helaas niet in. Er staan al enkele lijnen bij mijn Portforwarding maar nu lukt het mij niet meer. Klantendienst bied ook geen oplossing, reeds 3x maal een poging ondernomen met weinig resultaat. Meestal is het antwoord dat dit buiten hun mogelijkheden ligt en begrijpen ze mij verkeerd, denken dat ik hulp nodig heb om een poort te openen. Dit lukt mij echter zonder de klantendienst prima ware het niet dat het scherm voor geavanceerde instellingen er anders uitziet dan normaal. In bijlage het originele scherm voor de instellingen en mijn huidige scherm. Hierop is te zijn dat het selectievak met "Actief/Niet-actief" onbeschikbaar is. Een nieuwe lijn kan toegevoegd worden maar er is geen enkele mogelijk om deze te bewaren.  Heb al op 2 verschillende computers / laptop's / webbrowsers/ OS geprobeerd zonder resultaat.

Indien er iemand een idee heeft om dit probleem op te lossen hoor ik het graag.

StandaardStandaardHuidigHuidig

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Geavanceerde instellingen onmogelijk te wijzigen?

112 reacties
Stepdes
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Ik kan al sinds 22/11 niet meer aan de modeminstellingen, het is allemaal begonnen met de nieuwe “Mijn Telenet” layout. Ik krijg een melding dat het draadloos signaal uit staat en ik dit moet inschakelen, echter is mijn modem er eentje zonder wifi. Al x aantal klachten en mails verstuurd maar weinig reactie, behalve de bekende zoals modem herstarten, andere browser proberen, cache ledigen…

Grtn,

Stephan

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Zeer eigenaardig. Maar ik zou in mijn browser eens gaan kijken en de cookies vewijderen van mijn.telenet.be.

In firefox:

igvfer_0-1672487338411.png

Voor zover die er zijn natuurlijk.

 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kenshee002
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Reeds geprobeerd en op andere PC en ander besturingssyteem en op 4G netwerk en via telefoon en 3 verschillende browsers.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?


@Kenshee002  schreef:

Reeds geprobeerd en op andere PC en ander besturingssyteem en op 4G netwerk en via telefoon en 3 verschillende browsers.


Ik vrees dat er voorlopig niet veel anders opzit dan de klantendienst te blijven "lastigvallen" ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sammyke007
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Star Wars Day

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Bij mijn vader exact hetzelfde probleem. Sinds de nieuwe webinterface krijgen we een blanco pagina bij het laden van de geavanceerde instellingen (modem).

Niemand kan me helpen als ik ze al eindelijk te pakken krijg (momenteel een ramp!)

 

Edit: doorgestuurd naar Backoffice. Ik ben benieuwd...

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Ik heb hier nu al verscheidene meldingen hierover gezien. Blijkbaar is de nieuwe interface dus toch nog niet helemaal goed getuned ...🤔

Ik heb gelukkig nog de oude. En geen idee wanneer ik aan de beurt kom om vernieuwd te worden ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Ik wilde net nog even checken en kreeg dit te zien:

onderhoud mijn telenet.JPG

Nu hoop ik maar dat ik niet te vroeg blij was .... 😶


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Ik weet niet wat er nieuw is aan de Telenet Layout. Bij mij was die al maanden zoals het nu nog altijd is. Deze nacht wel werkzaamheden blijkbaar. Of mis ik iets?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sammyke007
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Star Wars Day

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

De layout met blauwe vakken (die trouwens ook niet zo oud is en in het begin ook problemen gaf) werkt nog prima, die heb ik zelf (als WIGO klant).

Mijn vader (Whoppa) en schoonvader (Whoppa) hebben de vernieuwde "Mijn Telenet" met afgeronde witte vakken en deze geeft blanco pagina's. Al sedert half december trouwens. Beetje sneu dat Telenet je zo lang de opties ontneemt om poorten etc aan te passen. Misschien toch allemaal iets beter testen voor ze migreren naar een nieuwe interface (Origin dacht ik?)

Lang leve de bridge naar m'n eigen router zodat ik Mijn Telenet enkel eens nodig heb om een factuur ofzo te bekijken.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

er zijn werken bezig weer aan het systeem van mijn.telenet, is geleden van dit weekend.

er is kennelijk nood aan een aanpassing want er zijn veel klanten met het nieuwe systeem dat problemen hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sammyke007
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Star Wars Day

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

De werken van deze nacht hebben in ieder geval geen soelaas gebracht...

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Inderdaad, de nieuwe layout is nu ook bij mij van toepassing maar de portfrowarding daar kan niets in gebeuren, niet aanpassen, niet toevoegen, niet verwijderen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 255
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Dan kunt ge toch al meer dan ik , ik krijg zelfs geen overzicht 😄

Stepdes
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Ondanks de werken de voorbije weken kan ik nog steeds niet aan de instellingen van mijn modem (begonnen op 22/11/22).

kheb geprobeerd om mijn betaling evenredig uit te stellen maar al vlug volgen vriendelijke mails om toch maar te betalen, of.....

Daarvoor is het blijkbaar nooit te druk, om geld te innen.

Ondertussen lopen al 4 klachten , Ik vrees dat het klachtenformulier nog niet opgenomen is in hun nieuwe systeem, en ook al 300 chatberichten, hoeveel keer ik al de laatste 3 cijfers van mijn Id heb moeten doorgeven, ondertussen ken ik die al van buiten, alleen antwoorden ze daarna niet meer.

Maar, ik kan eigenlijk niet klagen want ik kan wel internetten.