42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Geavanceerde instellingen (expert level) werkt niet.
- toevoegen van nieuwe port forwarding : werkt niet (zie nergens ook een save button)
- wijzigen van port forwarding: werkt niet
- verwijderen van port forwarding : werkt niet
- switch gefragmenteerd pakketten: werkt niet
Verwijderen van portforwarding is een gekend probleem: Overzicht van problemen met 'Geavanceerde instellingen'
De andere zaken klinken alsof je hetzelfde (nieuwe) probleem hebt als hier aangekaart is: Geavanceerde instellingen werkt niet
Voor beide is er momenteel echter niet echt een oplossing 😕
De finale vraag is : hoeveel mensen moeten dit nog rapporteren om het ook opgelost te krijgen?
Kan zijn dat het een moeilijk probleem is, maar dan zou ik toch graag enige timing van Telenet zien, uiteindelijk betalen wij ook met geen halve euro's.
Telenet krijgt veel meer klachten via klantendienst whatsapp Facebook enz...
Blanco pagina was een algemeen probleem.
Voor mij persoonlijk was die blanco pagina geen probleem.Alles staat al maanden sinds de CV8560E met eigen router geprogrammeerd.Ik wil niets anders.Mijn OneUp loopt als een trein.
Best afwachten en hopen dat het snel opgelost geraakt.Of doen zoals ik.
Het finale antwoord is: verspil hier geen seconde tijd meer aan. De onbekwaamheid van Telenet om dit probleem binnen een aanvaardbare termijn op te lossen is een bewezen feit.
Oplossing:
Eigen router kopen en huidige Telenet-modem wisselen voor een CV8560E die je in bridge-mode (MAC pass-through) configureert.