Beantwoorden
Flipper
Freshman Beetjesweter
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Gezocht: Access Point Telenet (wit)

Heeft  iemand nog werkende acces points (witte kleur) die je niemeer worden gebruikt(met stroomadapter)

Deze zijn uit de handel bij telenet winkels en niet meer verkrijgbaar

ik betaal natuurlijk ook de verzendingskosten

Flipper_0-1732268904434.jpeg

groeten

Filip

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Oude acces points (kleur wit) 

9 reacties
Marc9820
Experienced Meerweter
BINGO! De volle 100! Topicwurm! Al 25 duimen!
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Vraag zeker om een aankoopbewijs. Deze Access Points werden voornamelijk als verhuur toestellen gegeven (wist persoonlijk niet dat ze ook te koop waren, maar het kan zeker). Zo ben je zeker dat het niet om een huurtoestel gaat, deze mogen immers niet doorverkocht worden (aangezien de verkoper dan niet de eigenaar is)

Daarnaast vraag ik me ook af of deze Access Points (zoals de Digibox/Digicoder) gekoppeld worden aan je klantennummer of niet. Indien wel dan moet de verkoper deze laten verwijderen van hun klantennummer, anders zal je bij activatie op een muur lopen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@WG94  schreef:

Vraag zeker om een aankoopbewijs. Deze Access Points werden voornamelijk als verhuur toestellen gegeven (wist persoonlijk niet dat ze ook te koop waren, maar het kan zeker). Zo ben je zeker dat het niet om een huurtoestel gaat, deze mogen immers niet doorverkocht worden (aangezien de verkoper dan niet de eigenaar is)

Iemand die zijn huurtoestel niet inlevert op het einde van zijn contract betaalt hiervoor een boete (restwaarde).

Dan wordt je toch "rechtmatige" eigenaar?

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Daar heb je een punt.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@WG94  schreef:

Daarnaast vraag ik me ook af of deze Access Points (zoals de Digibox/Digicoder) gekoppeld worden aan je klantennummer of niet. Indien wel dan moet de verkoper deze laten verwijderen van hun klantennummer, anders zal je bij activatie op een muur lopen.

Daar heb je ook een punt, maar ik denk niet dat AP's voor wat de werking betreft "geprovisooneerd" moeten worden. gewoon aansluiten, en na een tijdje verschijnen ze op jouw "Mijn Telenet" ...

Administratief zullen de gehuurde AP's wel gelinkt zijn aan een klantennummer ...

Marc9820
Experienced Meerweter

Ik heb al jaren zo eentje staan. Is niet geregistreerd. En ook tweedehands gekocht zonder enig papier. In mijn telenet kan je deze samen koppelen met je modem of als afzonderlijk item laten staan.

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Begrijp ik hierdoor dat dit AP na aansluiting zichtbaar wordt in mijn Telenet en dat je met koppelen bedoelt hetzelfde SSID gebruiken als voor de modem en iet koppelen een verschillend SSID?

Marc9820
Experienced Meerweter

Inderdaad, je ziet de modem en de AP apart als standaard, maar je kan ze ook koppelen zodat er maar één zichtbaar is.

Flipper
Freshman Beetjesweter
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Heeft iemand AP op overschot of niet gebruikt ?