Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Het is niet leuk meer: snelheid, Mijn Telenet, TV-box..

Gisterenavond een half uur zonder internet gezeten. Op zich niet zo erg. Maar het resultaat is minder. Zowel in piek- als daluren heb ik maar 350 Mbps meer waar mijn abo spreekt van 1 Gbps (one+ for 3). Komt daarbij dat ik al enkel weken niet aan mijn netwerkinstellingen kan. Het gaat van kwaad naar erger.  Vooral elk jaar opslag maar hebben we de laatste 2 jaar al iets meer gekregen? Upload is nog altijd op het zelfde belachelijke niveau. Op mijn TVbox krijg ik elke avond minsten 2 keer voor een paar seconden dat het signaal onderbroken is. Ik vind het niet leuk meer.

@Suzy  Wanneer gaat Telenet daar nu eindelijk eens over communiceren en op zijn minst zijn medewerkers op de hoogte brengen over de stand van zaken, zodat ze de klanten iets kunnen vertellen. Of moet het eerst in het lang en breed in de pers komen?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Het is niet leuk meer.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
30 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Het is niet leuk meer: snelheid, Mijn Telenet, TV-box..

Voor zover ik begrijp zijn enkel de klanten gehinderd die nu overschakelen op een andere modem (met inbegrip van nieuwe klanten), en klanten die nu hun instellingen willen aanpassen op mijn Telenet. Hoe langer het duurt, hoe groter het aantal, maar de grote massa beweegt niet en weet van niets.

0 Likes