@Suzy schreef:
het probleem met het thuisnetwerk zo'n probleem? Dat weet ik oprecht niet. Het is wel één waar we met het moderatieteam meermaals per week naar kijken, in de hoop dat we jullie snel van een update of goed nieuws kunnen voorzien.
@Suzy
Sorry, maar moet ff van hart.
Mensen die toestellen kopen en waarvan je fixt ip of poorten moet instellen? Domotica systemen, ip cameras, zelfs een domme ps5 (en andere consoles) hebben juiste poorten nodig of tis game over online. Mensen die vragen of dit echt nodig is, gebruiken hun internet alleen voor websites, social media en mail. Natuurlijk zien die geen probleem
Mensen die bij omruil modem, gegevens niet correct zijn overgezet en dus geen wifi hebben maar het niet kunnen instellen vanwege mijn telenet. Of dagen mogen wachten voor activatie, geen tv, geen internet niks...
Mensen die alleen maar bekabeld op tvbox of digicorder tv kijken en derest van gezin hun tvs of tablets niet werken vanwege de app.
Mensen dat niet aan hun instellingen van abbo niet aankunnen om iets af en aan te zetten (want veel plekken is contact tel of social media niet haalbaar)
Tvboxen met buffer problemen of opname problemen omdat ie zogezegd storings gevoeliger is of bij te drukke piek. Maar toestellen daarvoor hadden dit niet.
Ga zo maar door...
Heb je dit allemaal nodig?
Nee voor degene die iets niet nodig hebben, maar een duidelijke JA voor wie wel daarvan iets nodig heeft. Of hij zit vast, of werkt niet, of heeft het gewoon niet.
Jij communiceert natuurlijk gewoon door, dus is niet op jouw persoonlijk gericht @Suzy , maar kies je woorden wijs.
Nu komen jullie maar pas af (wat sommige begin problemen, al van verleden jaar zijn opmars maakte) dat er zogezegd gecommuniceerd is en geweten en nog meer geduld... Dit dat.
Maar als mensen zeggen dat ze compensatie willen of vergoeding, is het probleem Tė klein in verhouding van zogezegd klein euveltje. Maar de prijs moet wel tot 0,01 exact betaald worden.
Die lijst ik boven opsomde.. mensen komen/zitten bij telenet vanwege juist wat hen allemaal beloofd wordt van de diensten, functies, extras of betalen juist meer voor die extras omdat anders duurder uitkomt los of op ander enz.
Nog eens, dit is niet naar jouw persoonlijk bedoeld @Suzy Maar ik hoop wel dat dit een staartje krijgt (hoe grote fan ik ook van telenet mag zijn) met hoe klanten zijn behandelt, (grof, niet oppakken, oppakken en afleggen, probleem bij klant leggen, weinig tot zelfs geen kennis van zaken bij meeste helpdesk, niet communiceren, geen vergoedingen, zelfs geen uiterste deathline datum kunnen geven...)