Beantwoorden
lorre2020
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

Hallo,

 

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen met het volgende.

Vorige week ben ik overgestapt naar One Up, daar heb ik nu ook een safespot-abonnement bij. Nu heb ik deze bescherming kunnen installeren op smartphone en tablet. Blijkbaar zou dit ook mogelijk moeten zijn op pc (rechtstreeks bekabeld met modem). Ik heb 64 bit-versie van Windows 10 geïnstalleerd met laatste updates (Windows 10- 64 bit (21H1-19043.1288). Helemaal op het einde van de installatie van Safespot Guard krijg ik volgende melding in scherm 3/3 : "installation failed - telenet safespot cannot be installed succesfully". Er zijn geen antivirus programma's of firewals meer geïnstalleerd. Koppeling van Safespot Guard via mijn smartphone is ook actief. Ik heb contact opgenomen met technische dienst van Telenet. Daar zei me mij in eerste instantie dat ik Safespot Guard niet moet installeren op mijn pc omdat beveiliging reeds op modem zit. Klopt dit en/of kunnen jullie me verder helpen ? Alvast bedankt bij voorbaat. mvg Laurent 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Safespot installeren op pc

Tags (1)
0 Likes
26 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

@lorre2020 

Via deze link kan je safespot+ op je pc installeren.  

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
lorre2020
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

Bedankt Patrick, heb het nu nog eens geprobeerd met deze link maar probleem blijft dezelfde. Na downloaden, wordt er koppeling gemaakt via safespot op mijn smartphone. Nadien start installatie tot +/- 70 %, dan krijg ik telkens foutmelding : "installation failed- telenet safespot  cannot be succesfully installed".

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

@lorre2020  

Dat is wel raar aangezien hier de installatie direct door gelopen is zonder enig probleem. 

Je bent zeker dat er geen antivirus op je pc staat? 

Heb je Safespot ook geactiveerd via 'mijn Telenet' ? Kijk daar eerst eens of dit actief staat anders heeft het ook niet veel zin natuurlijk. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
lorre2020
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

Ik had vroeger Bitdefender op mijn pc maar heb die eerst volledig verwijderd, heb nog eens gecontroleerd : die staat er niet meer op. Windows Firewall is ook uitgeschakeld. Ik heb een One Up abonnement genomen, ondermeer om die Safespot op al mijn toestellen te kunnen installeren. Deze is actief : ik heb deze overigens al op smartphone en tablet kunnen activeren en koppelen.

0 Likes
Johert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

Safespot Guard gedownload en trachten te installeren op Windows pc.

Tijdens het installatie wordt er gevraagd om de pc te herstarten, na de reboot zou de installatie verder moeten doorgaan maar er gebeurt ... niets. 

Meerdere keren geprobeerd maar telkens blijft het vervolg uit.

 

Iemand een idee?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

@Johert  

Heb je op je pc geen enkel andere antivirus erop staan ? Want als dat zo is dan zal je deze dus niet kunnen gebruiken. Deinstalleer dus eerst je oude antivirus programma alvorens je de Safespot erop zet. Of heb je toevallig ook Windows 11 ? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Johert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

Nee, ik gebruik Windows 10.

Eerst had ik mijn anti-virus verwijderd maar blijkbaar is de standaard bescherming van Windows actief gekomen. Vervolgens de safespot software terug gedeinstalleerd en alle bescherming uitgeschakeld. Uiteindelijk als het op het einde van de installatie is, na de scan,  krijg ik een foutmelding dat de installatie niet geslaagd is. 

3/3 Finish Installation failed! 
Telenet Safespot cannot be succesfully installed...

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

@Johert  

Heb je bericht hier even bij gezet aangezien dit hetzelfde probleem is. 

 

Heb je misschien een bepaalde update gehad van windows zelf? 

 

Hier is de installatie vlekkeloos verlopen geen probleem. Mijn antivirus eraf gegooid , safespot geïnstalleerd en het stond erop. 

Nu is er wel onlangs nog een update geweest heb ik toch gezien van Windows 10 , versie 21H1. Kan zijn , maar ben niet zeker , dat hier het probleem ligt waarom safespot niet wil installeren. Voor ik deze versie kreeg , vorige week , had ik Safespot al , deze staat er eigenlijk al heel lang op , al toen het uitkwam. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Johert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

Ik geef het op.

Nogmaals alles gechecked, reboot gedaan. Nu wordt er weer gevraagd om te herstarten maar nadien gebeurd er niets meer.

Ik was overgeschakeld naar Oneup, nieuwe modem gaan halen en niks anders dan miserie. Apparaten die ik moet reseten naar fabrieksinstellingen en terug moet installeren, Safespot krijg ik niet geinstalleerd. Nu nog Streamz terug aan de praat proberen te krijgen want dit werkte gisteravond ook niet meer... 

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

@Johert  

Welke windows versie , of laatste update , heb je gekregen ? 

Want ik heb het vermoeden maar dus niet zeker dat daar ergens het schoentje wringt. Want weet dat aanlopend naar windows 11 ook bepaalde updates zijn die binnen komen. 

 

Er is ook al een topic van iemand die Windows 11 heeft en daar werkt safespot blijkbaar niet op. Maar dat zou wel gefixt gaan worden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Johert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

Windows 10 Home versie 20H2

0 Likes
lorre2020
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

Ik heb hetzelfde probleem : heb momenteel Windows 10 - versie 21 H 1. Probleem blijft hetzelfde : op einde van installatie : foutmelding

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

@lorre2020  én @Johert 

Heb je toevallig niet een Docsis 3.1 E-router die in bridging staat ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
lorre2020
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hoe Safespot installeren op pc met Windows 10?

identiek zelfde probleem : moet ook terug opstarten maar gebeurt gewoon niks. 

0 Likes