@Meuli81 schreef:we hebben nog steeds een ex whop abonnement.
Met 200 gb downloadlimiet en digitale tv via een Digibox (aangekocht).
Je hebt dus nu Wigo Home S? Zit daar geen telefoonlijn in? Die is in All-Internet + TV niet inbegrepen; houd er dus rekening mee dat je hiervoor extra (€26,97? - Productpagina FreePhone Europe) zal moeten betalen tenzij je die opzegt (Indien je die wil behouden is ONE mogelijk goedkoper - zelfs als je het mobiele abonnement niet gebruikt - vergelijk dus zeker alle prijzen eens).
@Meuli81 schreef:- kan ik dat gewoon via de website actieveren?
Normaal kan je dit via de website aanvragen, maar aangezien je toch enkele specifiieke zaken hebt zoals de aangekochte Digibox is het misschien toch beter om via een Telenet winkelpunt of de klantendienst te werken.
@Meuli81 schreef:- als ik nu (halvewege de facturatieperiode) verander is dat dan onmiddellijk of pas vanaf de volgende maand?
Normaal word je zo snel mogelijk omgezet en verrekent men de kosten in je volgende aanrekening.
@Meuli81 schreef:- heeft dit een hardware impact (ben ik bv verplicht een andere modem of andere tv box te gebruiken) ?
Ik vermoed dat je geen nieuwe modem nodig zal hebben, al is dat natuurlijk moeilijk te beantwoorden aangezien je niet zegt welk model je nu hebt.
Een nieuwe TV-box of Digibox heb je normaal ook niet nodig, let wel op. In je prijs zit huur voor 1 TV-box of Digicorder inbegrepen ook al heb je dat niet nodig. (Volgens mij was dat in je huidige abonnement ook al zo)
WG94 | Krak Mistakes are proof that you are trying Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.