Beantwoorden
Meuli81
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Hoe omschakelen van Whop > WIGO > All Internet + TV?

Beste

we hebben nog steeds een ex whop abonnement.

Met 200 gb downloadlimiet  en digitale tv via een Digibox (aangekocht).

Die limiet is een probleem ik zou graag ons abo aanpassen naar 'all-internet+TV' maar ik vroeg me af:

- kan ik dat gewoon via de website actieveren?

- als ik nu (halvewege de facturatieperiode) verander is dat dan onmiddellijk of pas vanaf de volgende maand?

- heeft dit een hardware impact (ben ik bv verplicht een andere modem of andere tv box te gebruiken) ?

- enz

mvg

M

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: whop>wigo>ALL-INTERNET + TV

2 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Meuli81  schreef:

we hebben nog steeds een ex whop abonnement.

Met 200 gb downloadlimiet  en digitale tv via een Digibox (aangekocht).

Je hebt dus nu Wigo Home S? Zit daar geen telefoonlijn in? Die is in All-Internet + TV niet inbegrepen; houd er dus rekening mee dat je hiervoor extra (€26,97? - Productpagina FreePhone Europe) zal moeten betalen tenzij je die opzegt (Indien je die wil behouden is ONE mogelijk goedkoper - zelfs als je het mobiele abonnement niet gebruikt - vergelijk dus zeker alle prijzen eens).

@Meuli81  schreef:

- kan ik dat gewoon via de website actieveren?

Normaal kan je dit via de website aanvragen, maar aangezien je toch enkele specifiieke zaken hebt zoals de aangekochte Digibox is het misschien toch beter om via een Telenet winkelpunt of de klantendienst te werken.

@Meuli81  schreef:

- als ik nu (halvewege de facturatieperiode) verander is dat dan onmiddellijk of pas vanaf de volgende maand?

Normaal word je zo snel mogelijk omgezet en verrekent men de kosten in je volgende aanrekening.

@Meuli81  schreef:

- heeft dit een hardware impact (ben ik bv verplicht een andere modem of andere tv box te gebruiken) ?

Ik vermoed dat je geen nieuwe modem nodig zal hebben, al is dat natuurlijk moeilijk te beantwoorden aangezien je niet zegt welk model je nu hebt.

Een nieuwe TV-box of Digibox heb je normaal ook niet nodig, let wel op. In je prijs zit huur voor 1 TV-box of Digicorder inbegrepen ook al heb je dat niet nodig. (Volgens mij was dat in je huidige abonnement ook al zo)

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Bekijk de prijs die je nu betaalt aan Telenet. Bekijk alle onderdelen en alle opties die je nu hebt. Houd eventueel ook rekening met mobiele abonnementen prijs volgens verbruik, prepaid kaarten of andere mobiele abonnementen buiten Telenet.

Vergelijk dat met One 10 GB (en ook met andere One's, volgens uw behoefte). Bekijk wat daarin begrepen is en ook de betalende opties (tv).

Bij One met de optie iconictv is de huur van de eerste decoder inbegrepen. Tracht om de Digicorder te krijgen (weet niet of dit in uw geval nog mogelijk is), dan kan je uw huidige Digibox blijven gebruiken. In het andere geval krijg je een tv-Box en dat is niet compatibel met de Digibox. 

De vergelijkingen prijs en inhoud zullen u helpen een goede keuze te maken.