Beantwoorden
dewced
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mac bridging op modem CH7465LG-TN EuroDocsis 3.1

Hoi!

 

Ik heb een nieuwe modem gekregen, type CH7465LG-TN. Nu was er beloofd dat deze mac-bridging zou ondersteunen, maar ik zie die optie niet in Mijn Telenet?

Is dit toch geen EuroDocsis 3.1 model, of is mac-bridging niet beschikbaar voor particuliere abonnementen?

 

Bizar genoeg toont Mijn Telenet op mijn thuisnetwerk ook dat het een 24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS) is; ondanks klantenservice beweert een 3.1 te hebben verzonden?

 

Mvg,

Cedric

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: CH7465LG-TN ) EuroDocsis 3.1 & mac bridging?

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mac bridging op modem CH7465LG-TN EuroDocsis 3.1

@dewced Dit is nog een ouder type 3.0, je moet de E-Router hebben zonder WiFi 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mac bridging op modem CH7465LG-TN EuroDocsis 3.1

@dewced 

Je hebt de verkeerde modem om Brdiging toe te passen , de rest wat er staat klopt wel. 

Je hebt in dit geval inderdaad de Docsis modem met wifi aan boorde. De modem die je nodig hebt of wil gebruiken is de E-router de Docsis 3.1 E-router om precies te zijn. 

 

Schermafbeelding 2022-04-30 om 20.45.38.png


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dewced
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mac bridging op modem CH7465LG-TN EuroDocsis 3.1

Dag Patrick,

 

Thanks voor je reply. Ik heb 'm vandaag terug omgeruild, en heb nu een 3.1 zoals op je foto en Mijn Telenet toont dit ook.

Hoe lang duurt dit alvorens de mac-bridging zichtbaar is in Mijn Telenet? Zie dit momenteel nog niet.

 

Bedankt!

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mac bridging op modem CH7465LG-TN EuroDocsis 3.1

Indien uw modem/router juist geconfigureerd is, zichtbaar in uw "mijn telenet", dan zou je onder de gevorderde settings de "MAC Passthrough", verkeerdelijk "bridging" geheten, moeten zien staan. Daar moet je dan het WAN MAC adres van uw eigen router ingeven. Niet vergeten op te slaan en te herstarten.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes