24765
netweters
|
152525
antwoorden
|
20715
vragen
|
Ik kreeg een nieuwe modem omdat mijn oude blijkbaar verouderd is. Nu ik de swap wil uitvoeren blijft hij hangen met rode leds op de modem. Eerst kreeg ik het nieuwe wifisignaal (dit zou normaal toch automatisch naar mijn oude wifiinstellingen moeten geplaatst worden), maar nu werkt niks meer en enkel rood blijvend lampje met de twee wisselpijltjes en de telefoon. Zelfs geen brandend lampje meer voor wifisignaal en licht van modem groen. Type nieuwe modem is CH7465LG-TN. Heb dan maat de oude modem terug aangesloten in afwachting van een oplossing. Nieuwe modem vragen of een installateur laten komen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Modem swap lukt niet
Best ga je morgen langs 'n Telenet center in de buurt
Neem je CH7465LG-TN mee.Die regelen dat wel voor jou.
Probeer maandag terug sluit terug alles aan
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-installeer-ik-mijn-modem/
Surf naar telenet.be/selfstarter.
Alles het werkt anders neem contact via whatsapp
Hallo, ik ben eens naar die selfstarterlink geweest en als ik inlog om de procedure te starten, zegt hij dat er geen producten in aanmerking komen voor activering of moet die nieuwe modem eerst aangesloten zijn?
De activering zal nog moeten gebeuren. Indien de toegestuurde modem/router direct geactiveerd wordt, dan zou uw huidige gedesactiveerd zijn. Dus contact opnemen met Telenet.
Probeer maandag opnieuw sluit eerst alles aan
dan de web site en wachten doe dit s'morgens
Als je terug bent van werk kan hij werken of niet
anders neem je dinsdag contact met telenet
Is nog altijd niet opgelost na veelvuldig contact en menige halve uren wachten op een medewerker van de technische dienst aan de lijn. Hebben gewoon het lef om te zeggen dat ze het geëscaleerd hebben en het tot 2 werkdagen kan duren voor het opgelost is. Dus twee dagen niks van vaste telefoon, wifi, digitale tv en via data kijken op je smartphone of tablet is ook geen optie, want geen mobiele ontvangst hier thuis. Toptelenet, maar wel iedere maand trouw 130 euro dokken voor dit amateurisme. Waar is de topservice van vroeger heen?
Ik hoop voor jou dat het 2dagen zullen zijn, maar zou er niet teveel op hopen 🫤
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
En waarom denk je dat het langer zal duren. Ben hun fratsen zo beu als koude pap. Eerst problemen bij een overzetting van een business klik naar customer one contract, dan vaste telefoon waarmee ik bel die plots een privenummer karakter kreeg als ik naar andere mensen belde. Nota bene nog de oplossing hier gekregen, want bij de klantendienst wisten ze het ook niet en nu dit. Wat steken ze daar uit?
Omdat er al topics zijn van mensen die al meer dan 3weken zonder zitten.
Telenet is al maanden bezig met veranderingen en vernieuwingen van hun systemen op verschillende vlakken.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Nog altijd niet opgelost en een nieuwe wending. Misschien weet iemand hier wel raad. Nieuwe modem was vandaag wel geactiveerd en zichtbaar op mijn telenetapp als actief met de nieuwe id en naam. Als ik op zendschema klikte stond ook telenettvbox gelinkt aan de modem maar geen enkele smartphone verbonden noch google chromecast. Als ik keek op modemdetails stond er bij ip en ipv6 echter 0.0.0.0 en 0:0:0:0:0:0:0:0. Op de modem een wit lichtje onderaan en 3 rode leds bij telefoonled, de twee uitwisselingspijltjes en wifisymbool. Dus nog altijd geen werkzame vaste telefoon, wifi, internet en digitale tv. Opnieuw contact opgenomen met de technische dienst en die mens zegt me dat hij een reset naar de fabrieksinstellingen zal doen. Als ik nu kijk op mijn telenetapp staat de id en naam van mijn oude modem en wifinetwerk en is dit netwerk ook weer zichtbaar voor al mijn smartphones en zijn ze ermee verbonden alsook de chromecast en telenettvbox.Bij de verbinding zegt hij wel geen internettoegang, toch verbinden? Als ik nu op de app kijk dus de naam en id van het oude wifinetwerk wat normaal zou moeten zijn bij een swap en alle toestellen die er voorheen mee verbonden waren ook als verbonden in het netwerkschema. Op de modem echter nog altijd het witte led onderaan en drie rode leds voor telefoon, twee pijltjes in het midden en het wifisymbool. De man van de technische dienst zegt dat er waarschijnlijk iets scheelt aan de modem en ik naar een telenetcenter moet gaan voor een nieuwe swap, maar volgens mij is dat larie en moeten ze gewoon iets doen aan de instellingen van de modem. Ik heb het gehad met de pingpong en heb via mail naar technische dienst een dringende interventie van een technicus thuis gevraagd. Bij ip en ipv6 van modem op app ook weer ip 0.0.0.0 en ipv6 0:0:0:0:0:0:0:0. Iemand een oplossing voor het aanslepende probleem?
@TomBouckaert schreef:Toptelenet, maar wel iedere maand trouw 130 euro dokken voor dit amateurisme.
Jouw eigen keuze. Elke maand staat op je factuur een vermelding van https://bestetarief.be
@Ex-Netweter Jouw eigen keuze. Elke maand staat op je factuur een vermelding van https://bestetarief.be
Als dat zo is,hier niet.
Nu moet ik jou gelijk geven.
Staat vermeld op mijn aanrekening.