Beantwoorden
TomBouckaert
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Complimentendag Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

Ik kreeg een nieuwe modem omdat mijn oude blijkbaar verouderd is. Nu ik de swap wil uitvoeren blijft hij hangen met rode leds op de modem. Eerst kreeg ik het nieuwe wifisignaal (dit zou normaal toch automatisch naar mijn oude wifiinstellingen moeten geplaatst worden), maar nu werkt niks meer en enkel rood blijvend lampje met de twee wisselpijltjes en de telefoon. Zelfs geen brandend lampje meer voor wifisignaal en licht van modem groen. Type nieuwe modem is CH7465LG-TN. Heb dan maat de oude modem terug aangesloten in afwachting van een oplossing. Nieuwe modem vragen of een installateur laten komen?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Modem swap lukt niet

0 Likes
26 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5205
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

In elke geval wat mijn rekeningen van Telenet betreft, kan ik u met volle overtuiging en na controle melden dat die melding op mijn laatste rekening niet opstaat. Vermits ik ervan overtuigd ben (ik kan dat niet bewijzen, daarom is het slechts een subjectieve mening) dat er voor mij een uitzondering gemaakt wordt, zijn er op zijn minst alle klanten die in dezefde omstandigheheden als ik zitten, deze melding niet meer op hun rekening hebben. De kans is groot (miner overtuigd dat het zo is) dat het bij niemand nog opstaat sinds de rekeningen van februari 2023.

Wat er ook moge opstaan, ik veronderstel dat jij niet weet of de vraagsteller al dan niet gecontroleerd heeft of zijn abonnement op het ogenblik van de controle niet als beste uit de bus kwam. Verwijzen naar het beste tarief is niet iets wat helpt bij het gestelde probleem. Het neigt eerder naar de vraagsteller aan te wijzen als de schuldige voor zijn eigen problemen. Als ik die logica voortzet, een rethorische vraag voor u: als iemand je een pak slaag geef, geef jij dan ook de schuld aan jezelf omdat je dat mogelijk zelfs onbewust uitgelokt hebt?

Ex-Netweter
 

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)


@janne_man  schreef:

In elke geval wat mijn rekeningen van Telenet betreft, kan ik u met volle overtuiging en na controle melden dat die melding op mijn laatste rekening niet opstaat.


De verwijzing op elke telecomfactuur naar www.bestetarief.be is een wettelijke verplichting. Dat betekent dus dat Telenet nog maar eens in de fout gaat, als het klopt wat jij beweert.


@janne_man  schreef:

Verwijzen naar het beste tarief is niet iets wat helpt bij het gestelde probleem.


Je kan problemen op verschillende manieren oplossen. Als je je ongelukkig voelt om maandelijks "130 euro voor amateurisme" te betalen, dan is overschakelen op een ander tarief een mogelijkse oplossing. Als je overtuigd bent dat je huidige provider met "amateurs" werkt, is overstappen naar een andere provider die met professionelen werkt een logische oplossing.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

@janne_man 

Op pagina 1 van 8 onderaan staat het hoor.

@Ex-Netweter 

Jij bent 9/10 iemand dat bij een dienst eens zen gelijk niet kreeg en zijn missie er van maakt om heel u leven lang u liedje op repeat te zetten, en denkt elke klant ik hier wegkrijg is 1ne minder en geeft goed gevoel.

Alles en iedereen is amateur als het u goesting ni is of niet gaat zoals jij het wil. Mensen zoeken een oplossing bij hun dienst/toestel.. als ze iets anders willen zijn ze hier niet hoor.

De meester op school geeft slecht les.. rafb antwoord: ga naar ander school niet klagen zijn daar amateurs.

Mijn vrouw doet dingen die ik niet graag wil..rafb antwoord: amataur vrouw, niet zagen neemt u ander.

Mijn tv doet raar..rafb antwoord: amateur tv niet maken nieuwe kopen, ander merk, uwe is amateuristisch.

God geklaagd de mens dat met u moet samenwonen, pure apocalyps ten uwer huizen hoor.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Ex-Netweter
 

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

De topicstarter had het over 130 euro voor amateurisme. Niet ik.

Ik ben immuun voor ad hominem geleuter. Doe maar op.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5205
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

Ja, inderdaad. Het staat erop, het is van plaats veranderd en staat nu in de gele blak onderaan. Omdat het niet op de vertrouwde plaats stond heb ik het niet gezien. Dus wat baten kaars en bril als de uit niet zien en wil.

janne_man_0-1677588492622.png

 

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

Voor wie er nog aan twijfelt het is idd een wettelijke verplichting:

uittreksel uit de voorschriften BIPT:

verplichte info.JPG

 

Volledig artikel: kan je hier lezen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TomBouckaert
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Complimentendag Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

Ik vroeg een oplossing voor mijn probleem en geen arrogant gezwets over 130 euro rafke en jouw opmerking is totaal naast de kwestie, want als je als provider zo arrogant bent om je de beste te noemen en dergelijk bedrag te vragen, moet je service leveren die naam waardig en je klanten geen 3 dagen zonder je diensten laten zitten en ze telkens meer dan een half uur laten wachten als ze je contacteren onder het mom dat je een nieuw systeem aan het installeren bent. Moet nogal een systeem zijn, want is al meer dan 4 weken dat ze dit excuus gebruiken om hun ultralange wachttijden te verklaren. Toen ik bij het eindejaar overgeschakeld ben van een business klik naar een one for 2 waren er ook al problemen met de overschakeling en de afrekening. Plotseling kregen de mensen die ik opbelde met m'n vaste telefoon privenummer te zien. De klantendienst had geen oplossing en sprak over ken je bellen terwijl dat er niks mee te maken had. Gelukkig werd de oplossing hier gepost en kon ik ze meedelen aan de klantendienst die de hier aangereikte oplossing dan uitgevoerd hebben. Dan mag ik al van amateurisme beginnen spreken denk ik...En nu is m'n probleem opgelost want ze hebben uiteindelijk halleluja een technicus gestuurd die tot de vaststelling is gekomen dat de nieuwe toegestuurde modem gewoon defect was en een nieuwe modem geïnstalleerd heeft. 

 


@Ex-Netweter  schreef:

De topicstarter had het over 130 euro voor amateurisme. Niet ik.

Ik ben immuun voor ad hominem geleuter. Doe maar op.


kig postte iemand hier de oplossing over het deactiveren van CLIR en 

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

Natuurlijk mag je van amateurisme spreken, maar het blijft je eigen keuze om daarvoor 130 euro per maand te betalen.
Soit, goed te horen dat je probleem zo snel opgelost is en je terug van snel internet kan genieten.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5205
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

@Ex-Netweterkan je uiteindelijk eens stoppen met uw victime blaming onder het mom van een nuchtere vaststelling.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

Hij mist gewoon Telenet.

Weet niet of hij nog een abo op Telenet kan afsluiten?

Dan maar iedere kans benutten om Telenet in 'n slecht daglicht te plaatsen.

Tussendoor geeft ie 'n google gezocht Telenet antwoord om het niet te laten opvallen.

Ik vang hem wel op.Ken z'n streken al langer.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

@robatoras 

LOL!

Share een mobiel hotspotje met hem, ervaart ie wat ander snelheden🤣😂

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Modem swap lukt niet (CH7465LG-TN)

rafb,je weet er niets van.

0 Likes