CH8568LG - Activatie in uitvoering
Beste lezer, 😀
Ik heb recent voor het All-Internet abonnement van Telenet gekozen. Deze heb ik besteld in een verkooppunt van Telenet, waarbij ik de modem CH8568LG heb meegekregen voor de zelf-installatie. Deze heb ik geïnstalleerd in mijn nieuw huurappartement op maandag 12/02. Toen kreeg ik via het invoeren van mijn klantennummer de melding dat de activatie in uitvoering is via telenet.selfstarter. Allemaal goed en wel dacht ik, totdat het internet maar niet wilden activeren na verloop van tijd..
Na even rond te vragen en rond te kijken hoort dit normaliter niet langer dan 1 uur maximum duren om te activeren.
In de volgende dagen al enkele keren gebeld met de klantendienst & langs geweest bij de Telenet-verdeler waar ik de modem ben gaan halen. Bij de verdeler zelf werd er mij meegedeeld dat zij hier niks aan konden doen of mij verder kunnen helpen. Nu is er mij gisteren via de klantendienst verteld, dat er al een ticket van deze case is gemaakt en omdat mijn ticket blijkbaar al langer dan 5 dagen onopgelost / behandeld is, dat de SLA-termijn hiervan overschreden is. Telenet heeft hier dan een melding gedaan aan de desbetreffende (externe?) afdeling via mail dat de ticket zijn SLA termijn verlopen is. Waardoor ik veronderstel dat mijn ticket prioriteit krijgt?
MAC-adressen zijn al meerdere malen gevraagd en deze heb ik als gevolg ook al meerdere malen telefonisch doorgespeeld. Dus deze zouden correct moeten zijn. Een medewerker bij de technische dienst deelde mij bij het laatste gesprek mee dat dit internet in hun systeem al op "actief" stond maar wanneer hij zelf ging nakijken het inderdaad nog op "activatie in uitvoering" stond.
Belangrijk om misschien hierbij te vermelden is dat ik wel internet heb, maar dit is nog maar net genoeg internet om bijvoorbeeld Instagram één keer te verversen met een wachttijd van 5 minuten. 😅
Als ik op mijn gsm/laptop op het internet iets wil zoeken dan word ik vaker dan niet terug omgeleid naar de Selfstarter.Telenet webpagina om mijn product te activeren.
Nu ik ben niet iemand die snel klaagt en al zeker niet op klantendiensten omdat zij hun werk ook maar doen. Echter begin ik me hier stilaan wel aan te ergeren, omdat dit voor mij thuiswerken / vrijetijdsbesteding d.m.v. multimedia (Streamen, Gamen,...) onmogelijk maakt..
Alvast bedankt voor de wall of text te lezen en hopelijk kan iemand met een gelijkaardige ervaring of meer kennis ervan mij verder helpen..
Nog een fijne dag verder gewenst aan alle lezers ;).
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
instellingen
-
modem