Modem vragen n.a.v. overstap naar nieuw abonnement
Hallo,
Ik zie in mijn telenet dat ik mijn tariefplan ook langs daar kan veranderen, maar ik kan enkel kiezen voor one of oneup en dat is niet zo interessant omdat je met deze formules altijd betaald voor minstens 1 mobiel nummer.Op de telenet website staat bij "veelgestelde vragen" dat je via de webshop gewoon mag bestellen wat je wilt maar ik stel vast dat mijn huidige modem CH7465LG-TN ongeschikt is voor het abonnement dat ik wil nemen je moet een CH8568LG of CV8560E of die laatste nieuwe f@ast modem hebben.
Dat lelijke hoge ding met zijn hinderlijke licht (CH8568LG) dat komt mijn kot niet binnen 😒 maar de vraag is of de webshop van telenet dat aangeeft dat je een nieuwe modem nodig hebt of dat je zelf nog naar een winkelpunt moet gaan ? ik denk dat het op deze manier werkt maar ben er niet zeker van
- Je doet je bestelling op de webshop
- De webshop geeft netjes aan dat je huidige modem ongeschikt is en je krijgt een link om een geschikte modem te bestellen die ook netjes afgeleverd wordt waar de klant woont.
- Vervolgens heeft de klant x aantal tijd om oude toestellen (modem , decoder enz) binnen te brengen in een telenet winkelpunt naar keuze.
- Wanneer ontvangen kan je de nieuwe toestellen aansluiten en activeren (zie 5 hieronder)
- Is het dat risico waard ? ik heb geen zin om weken zonder internet of tv te zitten door telenet diensten die niet geactiveerd geraken door de gekende problemen .
- Tijdens het bestelproces wordt er gevraagd naar je Easy Switch ID dat kan je terug vinden op je telenet aanrekening of in mijn telenet maar ik snap niet goed waarom dat gevraagd wordt is dit om de oude telenet diensten op te zeggen zodat je niet dubbel betaald of ..... ?.
Denk ik verkeerd ? .Die laaste nieuwe f@ast modem valt al weg sinds ik niet van plan ben om pods te nemen blijft nog over CV8560E maar deze modem is precies verdwenen van de telenet website voor particulieren ? ik weet dat ik in dat geval geen wifi heb maar dat valt op te lossen met een router of een AP.
nogmaals is het dat risico waard of best nog wat wachten ? aan de klantendienst ook al gevraagd maar die zijn precies in een vroege vakantie modus .....
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: overstap naar nieuw abonnement
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
E-Router
-
modem (HGW)