Beantwoorden
Ritchie_XD
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

NAT type op moderate ipv open voor CoD Cold War

Voor ik alles uitleg wil ik toch zeggen dat ik al heel wat heb opgezocht ivm mijn probleem, hier op deze site, andere sites, youtube, ...
Dus heb ik al enkele mogelijke oplossingen geprobeerd maar zonder succes.

Het probleem is het volgende: NAT type = moderate voor CoD Cold War. Bij CoD warzone daarintegen staat die open.
Bij online multiplayer games heb ik geen enkel internetprobleem en kan ik gewoon doorspelen.
Het probleem bevind zich net bij zombies. Vrienden kunnen mij meestal joinen maar ik hen nooit.
Omdat ik host ben en een spel start, disconnect ik (en dan uiteraard ook zij) meestal vanaf het spel begint of gewoon bij een van de volgende loadingscreens.


Het probleem blijkt dat NAT type op open moet staan hiervoor.
Bijn m'n connectie check op cold war staat er dat het heeft geprobeerd poort 3074 open te doen.
Deze poort heb ik intussen op de telenet website open gezet op mijn modem (de nieuwe CH8568LG). Deze modem ook gereset maar geen succes.
Verder gezocht naar mogelijke antwoorden, op youtube iets gevonden op nog meedere mogelijke poorten. Deze heb ik intussen allemaal open gezet:

PC

TCP: 3074, 27014-27050

UDP: 3074, 3478, 4379-4380, 27000-27031, 27036

achteraf deze poorten ook open gesteld op firewall.

Practisch alle informatie en pogingen heb ik uiteindelijk op 1 youtube video gevonden
Complete Black Ops: Cold War Port Forwarding | OPEN NAT | 2021 - YouTube

eveneens, geen succes.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: NAT type pc

0 Likes
16 reacties
Ritchie_XD
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

NAT type op moderate ipv open voor CoD Cold War

@Steven-E die stond inderdaad al aan, was ook te zien op een van de eerder comments in deze topic 🙂

@Arnie yessss!! Dit was de doorbraak! Uiteindelijk veel simpeler of al de vorige pogingen, maar nu staat mijn NAT type op open. Het kon mogelijk de combinatie van alles of enkele methodes geweest zijn, maar hoe dan ook deze 2 filmpjes samen hebben voor de oplossing gezorgd. Ik heb in tussen het ook getest vooraleer hier te antwoorden, helaas kan ik nog altijd m'n ps4 buddy niet joinen maar omgekeerd geen probleem. Zombies een paar uur gespeeld en geen DC's meer gehad. Ik denk dat het bij deze opgelost is.

https://www.youtube.com/watch?v=LOlO7xRp3Gg
Complete Black Ops: Cold War Port Forwarding | OPEN NAT | 2021 - YouTube

 

Deze 2 vid's hebben alvast voor de oplossing gezorgd.
Nogmaals een dikke merci aan allen!

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

NAT type op moderate ipv open voor CoD Cold War


@Ritchie_XD  schreef:

@Steven-E die stond inderdaad al aan, was ook te zien op een van de eerder comments in deze topic 🙂


Ik had een search gedaan, maar dat werkt natuurlijk niet met een screenshot 😉

Goed dat het werkt, Netweters ten top! kudos to @Arnie 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.