Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? JACKPOT!

Nieuwe modem besteld via MyTelenet

Na snelheidsverhoging een voorstel van app.

Moet ik de boormachine bovenhalen? nu CH7465L... smalle basis?

Moet ik paswoorden uitzoeken?

Of is het eenvoudig uittrekken, insteken ok ?

Ik vind alleen referenties van 2023 met wisselende ervaring.

Is ondertussen alles beter onder controle ?

Alvast bedankt

Titel gewijzigd door EvaW11(mod) | Vorige titel: app laat mij nieuwe modem bestellen, wat nu ?

3 reacties
kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 De nieuwe Einstein! Krak

@Theo2 Indien je een voorstel hebt gekregen tot het omwisselen van je oude modem, kan je dit zelf doen  of laten doen door Telenet. 

In het laatste geval moet je hiervoor wel betalen.

Meer info kan je terugvinden op deze site : https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/hoe-mijn-t...

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? JACKPOT!

Bedankt.

maar toen ik ging zoeken kreeg ik verhalen van activering die niet gebeurde en paswoorden… zijn al die zorgen voorbij ? Of moet ik toch op iets voorbereiden? De meeste verhalen waren twee jaar oud …wat misschien een goed teken is.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Hier lees je natuurlijk méér verhalen wanneer het fout loopt, dan wanneer het zonder problemen verloopt. Als je om die reden niet durft ruilen, dan ga je nog lang kunnen wachten. Mocht er toch iets verkeerd gaan en het gaat dan om een netwerknaam (SSID) of sleutel (wachtwoord), dan kan dat makkelijk manueel ingesteld worden.

Ik heb zelf een tijd geleden een modem ingeruild voor een model dat ik in bridge mode met mijn eigen router kon zetten en de activatie gebeurde zonder problemen. En mijn moeder is in februari verhuist en als ik het me goed herinner, dan werden haar instellingen van de modem gewoon overgenomen.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.