Beantwoorden
Joskeoo7
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Nieuwe modem door oude vervangen of niet?

Vandaag mocht ik een DHZ pakket ontvangen voor het installeren van een Tv-box en zie dat er in nu de doos ook een modem CH7465LG-TN (eurodocsis 3.0) zit?

 

Het vreemde is dat ik enkel maar gevraagd heb naar een Tv-box!

 

Nu was hier reeds een modem CH8568LG (eurodocsis 3.1) geïnstalleerd en vraag me af, wanneer ik kies om de oude modem te laten staan alles vanuit Telenet zal blijven werken?


Vind het een beetje vreemd om de nieuwste modem die hier al stond te vervangen door een ouder type. 
De modem die toegestuurd is gaat dan retour.

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe modem door oude vervangen of niet?

@Joskeoo7 

Als jij al een nieuwe modem hebt dan kan je die 'nieuwe oude' modem gewoon terug sturen. Zal waarschijnlijk ergens een fout gebeurd zijn waardoor je nu de twee ontvangen hebt. 

 

Gewoon retour is de boodschap want je gaat er niks aan hebben.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Joskeoo7
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Nieuwe modem door oude vervangen of niet?

Prima en bedankt voor je reactie.
In dat geval hou ik de oude (nieuwste model) modem en gaat de geleverde gewoon retour. 


patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe modem door oude vervangen of niet?

@Joskeoo7 

Prima en goed dat je de 'oude' nieuwe model houd. 

Om het je makkelijker te maken , moest je een Telenet center bij je in de buurt hebben spring er binnen en lever hem in dan is dat de snelste oplossing. Moest dat niet zijn dan opsturen maar bewaar wel je ticketje goed wat je krijgt , bewijs van afgifte.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe modem door oude vervangen of niet?

Het is misschien een bizarre redenering, maar in een andere thread hier zijn er klanten die vermelden dat ze met de nieuwe problemen hebben die opgelost werden door opnieuw een oude HGW te installeren.

Wie weet heeft een of andere "slimme" medewerker daarop geanticipeerd en terug een oude geleverd uit voorzorg?

 

Ik weet het, het is een bizarre redenering, maar waarom zou zoiets eigenlijk kunnen gebeuren?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes