Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5854
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe voorwaarde: binnen brengen modem einde contract

Ik heb net de nieuwe aanrekening gehad en heb daar extra info gevonden dat er vanaf 14/ 09 / 2020 de modem binnen gedaan moet worden bij einde contract. 

 

Extra informatie Belangrijk! Aanpassing van artikel 1.2 van de bruikleenvoorwaarden modem Vanaf 14/09/2020 dient u bij omwisseling en aan het einde van uw contract uw modem terug te brengen, zo niet rekenen we een vergoeding van 90, 80, 60 of 55 EUR aan afhankelijk van het type modem. U vindt uw type modem en het bedrag op telenet.be/ikzegop. Indien u niet akkoord bent met deze aanpassing heeft u het recht om gratis uw huidige overeenkomst op te zeggen. Indien u bijkomende vragen heeft kan u ons steeds contacteren op 015/666 666 of via het contactformulier op telenet.be.

 

Dit gewoon ter info aan iedereen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
32 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5854
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe voorwaarde: binnen brengen modem einde contract

@robatoras  einde discussie we zullen zien wat er van gaat komen en hoe en waarom allemaal. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe voorwaarde: binnen brengen modem einde contract


@patrick37  schreef:

...

@Suzy  kan jij daar meer duidelijkheid over geven? Wat als je verhuist : moet je je modem dan binnen brengen ? Want je kan niet weten welke provider de nieuwe bewoners nemen. 


@patrick37 dit is niet van toepassing op klanten die verhuizen naar een ander adres. Verhuis je? Dan hoef je jouw modem niet in te leveren. Daarop aanvullend: op dit moment moet je hem ook niet meenemen naar je nieuwe adres. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Kesske1997
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe voorwaarde: binnen brengen modem einde contract

Ja ik kan mij dat ook nog herinneren toen had ik nog een canal digital decoder, als ze mij toen hadden gezegd dat we in 2020 alle films zenders en programma's konden kijken en surfen op internet door een box aan te sluiten op je tv,,,, en dat we die dan nog door te praten tegen de ab of een smatphone konden bedienen . Dan ,zou mijn reactie zijn zo van yey goedzot gij,, en de auto's parkeren zelf en rijden ook op elektriciteit  zeker ..😄