Beantwoorden
panter
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
YEAH! CAPSLOCK DAY! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Overdracht volume

Ik betaal maandelijks voor 200 gb net.Waarom kan het niet verbruikt volume ,niet overgedragen worden naar de volgende maand?

In het geval van 2 weken of een maand verlof, dan verlies je 100 % !

Bij benzinestation moet toch ook niet eerst de vorige benzine eruit alvorens tanken...

0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overdracht volume

@panter dan gaat u waarschijnlijk de Whop hebben binnen Telenet. Maar met Whoppa heeft u onbeperkt dat wil zeggen tot 750 Gb fair use policy. Deze gebruikt men ook niet iedere maand op en deze zijn ook niet overdraagbaar naar de volgende maand. Als men dat zou gaan doen bij de providers heeft iedereen genoeg aan 1 abonnement want de rest zou mee gaan naar de andere maand. En op die manier hoeft een provider niks meer te verkopen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overdracht volume

@panter

 

Dat is tegenwoordig toch met alles zo, nietwaar? Als je een maand lang uw foon niet gebruikt, heb je de volgende maand ook geen dubbele waarde hé ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
panter
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
YEAH! CAPSLOCK DAY! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Overdracht volume

Jat dat is de kwaal van deze tijd..alles duurder..

Zo worden de aandeelhouders rijk en betaalt de klant bijna de hoogste tarieven in Europa voor het net.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overdracht volume

Tja, wat wil je ....

 

Moesten alle providers een politiek van prijs naar verbruik voeren (niet alleen telefonie maar ook internetverkeer), dan denk ik dat er een aardverschuiving zou gebeuren ...

 

Ik weet niet of jij oud genoeg bent om nog gewerkt te hebben met inbelmodems voor internet en dat je dus elke megabite betaalde op uw telefoonrekening ... Ik herinner mij dat een download van 8 MB bijna een uur duurde ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
panter
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
YEAH! CAPSLOCK DAY! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Overdracht volume

Ik heb het zo niet over de prijs naar verbruik..ik wil gerust de prijs betalen .Maar is er geen mogelijkheid om het niet verbruikte en betaalde ( hoe dan ook)deel voor 1 maand over te dragen ?

Het systeem bestaat bij overdracht beltegoed hier en daar en zou dus ook bij net volome kunnen.

Ik weet het bestaat nog niet..

Ja we zijn in 2019 nu, maar aardverschuivingen in providerwereld is best mogelijk en spannend ..hopelijk then voordele ook voor de klanten..

Ja mmmm 60 jaar is oud denk ik in deze hyperwereld..

Ik heb nog gewerkt met microsoft dos ,of zoiets en ja dat waren de middeleeuwen v h internet haha

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overdracht volume

@panter

 

Jij bent dus  60 .. Ik ben van 1959, word dus ook  60 dit jaar  Smiley Knipoog

 

Ik denk dat de huidige formule met een bepaald volume per maand dat NIET kan overgedragen worden de meest rendabele formule is voor de providers, dus ik vrees dat daar niet veel aan gaat veranderen ... Niet vergeten dat dit bedrijven zijn waar de eerste bekommernis is: WINST maken !! Waarom denk anders je dat er overal een Fair Use Policy bestaat? Unlimited in de echte betekenis bestaat niet ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Overdracht volume

Zijn er providers (Internet)in België die dit doen? Welke?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Overdracht volume

@StefaanH 

Bij BASE is dit wel hoor!  Niet gebruikte data en beltegoed wordt meegenomen naar volgende maand.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overdracht volume

@Ex-NetweterOver welke data gaat het nu eigenlijk. Data van het vaste internet of mobiele data. Maar 200 GB mobiele data lijkt me wel veel. Dus denk ik dat het over data op het vaste internet gaat en daar heb ik het inderdaad nog bij geen enkele provider gezien dat het ongebruikte overgebracht wordt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Overdracht volume

@igvfer

Ik had geantwoord op "StefaanH"    Had het dus over mobiele data!!!  Voor vast internet heb ik ook nog geen enkele provider gezien, die data overzet!!!

0 Likes