Beantwoorden
TomG1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Ping Spikes tijdens spelen van COD op pc

Hallo iedereen.

Onlangs begon ik te merken dat tijdens het spelen van COD op de pc dat ik lag spikes kreeg (ben verbonden met kabel), dit gebeurt enkel als er iemand anders in de familie op de tv Netflix begint te kijken.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan opgelost worden ?

Alvast bedankt.

0 Likes
2 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ping Spikes tijdens spelen van COD op pc

Heeft er iemand tips of suggesties voor @TomG1 hoe hij dit kan voorkomen wanneer hij aan het gamen is? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ping Spikes tijdens spelen van COD op pc

@TomG1 

 

Een heel flauw antwoord zou kunnen zijn "speel enkel als er niemand Netflixt en omgekeerd", maar dat gaan we dus niet doen ...

 

Wat je wel kan proberen is de resolutie van uw game wat lager zetten aangezien het toch blijkbaar een "bottleneck" probleem is.

 

Ik weet dat het game dan minder leuk is, maar beter een iets lagere resolutie dan voortdurend haperingen, niet?

 

Je zou ook Netflix in resolutie kunnen verlagen, maar als ik de kranten lees (heb zelf geen Netflix) zou dat reeds door de aanbieder zelf gedaan zijn, juist om redenen van bandbreedte te besparen. Maar misschien dat het nog lager kan?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes