Beantwoorden
Raúl
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Problemen met Safespot?

Zijn er nog problemen met safespot?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Safespot

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Problemen met Safespot?

@Raúl ervaar je zelf een probleem met Safespot? Of stel je de vraag vooral omdat je interesse hebt, maar eerst wil aftoetsen hoe de andere leden hun ervaringen ermee zijn? 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Raúl
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Problemen met Safespot?

Inderdaad, ik heb interesse maar wil mij eerst informeren. Ik bezit een Mac-mini en wil weten of safespot wel iets voor mij is! 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met Safespot?

@Raúl  

Ik gebruik ook een MacBook Pro begin dit jaar en heb tot dan ook safespot gehad. Heb er geen enkel probleem mee gehad het werkte en deed wat die moest doen. 

Nu met de nieuwe pakketten in aantocht ga ik veranderen en ga ik de safespot opnieuw erbij nemen om al mijn toestellen te beveiligen.  


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Raúl
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Problemen met Safespot?

Bedankt voor de uitleg, maakt me iets geruster! Had gehoord dat met de beveiligingen die apple zelf inbouwd niet alles perfect zou werken, maar als ik jou hoor is dat niet het geval!

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met Safespot?

@Raúl  

Nee zowel op iPhone als op iPad als de MacBook Pro nooit enig probleem mee gemaakt. Toen de safespot is uitgebracht zijn er kleine problemen geweest maar dat had vooral te maken met de update van IOS als de update die uitgebracht diende te worden op de safespot zelf. Telenet heeft dan de update uitgerold en die kleine problemen waren ook opgelost. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes