Beantwoorden
Cedric93
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Ps4 server niet beschikbaar

A2B7FBB8-EAA5-4BFD-937F-D8A1BDFEFCF3.jpeg

 

FFDF0E2B-AA9B-4383-A3D2-799F7F39B7F4.jpeg

Beste 

 

ik zit met een vervelend probleem ik geraak maar niet op de server van black ops door het internet ik heb zowel via kabel als wifi geprobeert 

telkens als ik de internet test doe is alles perfect en succesvol ook de download snelheid is uitstekend ik heb de dns server ook al aangepast en ook dit helpt niet ik heb dit probleem zowel bij black ops 3 als 4 ik kan wel op playstation network en op google en netflix gaat wel allemaal zijn er mensen die mij hierbij kunnen helpen ? Groetjes 

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ps4 server niet beschikbaar

@Cedric93  heeft u eventueel ook eens geprobeerd de firewall uit te zetten in de modem? Kan natuurlijk zijn dat deze de verbinding ergens tegenhoud. Eventueel ook eens nakijken welk type NAT uw PS4 gebruikt. Bij een NAT type 3 weet ik ook dat sommige functies niet altijd beschikbaar zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Cedric93
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Ps4 server niet beschikbaar

Beste ik heb nat type 2 altijd en hoe kan ik de firewal uitzetten ik heb de upnp ook actief gezet maar dit werkt nog steeds niet 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ps4 server niet beschikbaar

@Cedric93  u kan eens inloggen via ' mijn telent ' . Daar gaat u naar  thuisnetwerk ---modem details ---geavanceerde instellingen ----daar staat dan ipv4 firewall instellingen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ps4 server niet beschikbaar

Ik heb hier ook NAT Type - Type 2, draadloos zelfs, en dat geeft geen problemen. Ik zie in je eerste afbeelding enkel ERROR staan. Wat zegt de volledige foutmelding?

 

Kan je ook even zeggen hoe je netwerk in elkaar steekt? HGW (Home Gateway/ modem-router), switch, eigen router, PS4, kabel/draadloos, ...

 

Voor alle duidelijkheid: met andere games lukt het wél en het probleem is niet te wijten aan de server?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes