24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
Sinds meer dan een week zijn er bijna dagelijks een aantal sites onbereikbaar. Zowel binnenlandse als buitenlandse. Andere sites blijven ondertussen wel bereikbaar. Soms helpt resetten van de TV-BOX soms niet. Zeer vervelende toestand !
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Onbereibare sites
@Rolembeek Vertel een wat meer info, sites op een tv box ???
bedoel je niet de apps op de tv box??
met YouTube zijn er problemen bij Telenet via hun internet, dat is iets waar aan gewerkt wordt.
van andere apps op de tv box dan denk ik aan problemen met je internet, als je via wifi verbonden bent of niet rechtstreeks met een utp kabel dan kan je problemen hebben met de internet verbinding.
Je kan geen sites bezoeken met een tv box daar kan je enkel de apps mee gebruiken die er op staan. Sites doe je via je pc en dan reset je eventueel de modem.
Dus geef eens wat correctere info om je beter op weg te kunnen helpen en eventueel probleem op te lossen daar waar wij dat kunnen.
Dag @Rolembeek ,
Alvast hartelijk welkom op de Netweters!
Wat betreft je issue, kan je wat verduidelijken? Een reset aan je TV-box zal weinig doen aan sites die onbereikbaar zijn. Bedoel je dan toevallig de modem? Verduidelijk gerust, en dan kunnen we je op weg helpen!
Aan allen die reageerden, blijkbaar heb ik mijn probleem niet voldoende duidelijk uitgelegd ...
Probleem was als volgt : zowel in "Chrome" als "Edge" werden een groot aantal internet pagina's als "onbereikbaar" weergegeven. Dit terwijl andere pagina's zonder problemen geopend en/of vernieuw konden worden. Soms leek het erop dat na het resetten van de TV-Box (nieuwe naam van Telenet router) het probleem weg was. Vandaag was er (onverwacht) weer een Windows update en sinds dien geen problemen meer gehad ...
Bedank aan allen die probeerden te helpen !