24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Hey allemaal,
Heeft er iemand ook een probleem met de activatiecode van de Safespot app?
Kan deze niet meer activeren omdat er iets misloopt op de modem.
Ook zegt de app dat mijn toestel niet verbonden is met ons thuisnetwerk, maar in het begin zegt de app juist van wel.
Er is hiervoor ook al een dossier opgestart bij telenet, een 2-tal weken geleden.
Maar tot op heden is het probleem nog niet opgelost.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Suzy Mijn dossier is opgemaakt op 25 februari en toen was de boodschap dat mijn Safespot volledig actief zou zijn op de modem.
Toch bedankt voor uw antwoord.
Wachten verder af.
Goedendag Suzy
Inderdaad, na 5 weken komen ze bij Telenet tot de conclusie dat Safespot wel actief is op ons abonnement.
Maar dus niet op onze modem, toch op 25 februari hebben ze toch verklaard dat Safespot wel actief zou zijn op dezelfde modem.
Hopelijk gaan ze dit nu snel in orde kunnen brengen.
Greetz, Tomy
Goedendag
Vorige werk iemand van de technische dienst aan de lijn gekregen en deze stonden voor een raadsel.
Maw de safespot is actief op ons account maar niet actief op de modem.
Daardoor de vele miscommunicatie erover.
Nu alles hopelijk duidelijk uitgelegd en een dossier opgemaakt bij de technische dienst.
Tot op heden nog geen reactie gehad.
Ben dus eigenlijk al 6 weken aan het afwachten en erger 6 weken zonder safespot dus zonder bescherming.
Modem 360 en enkele pods 360 in gebruik.
Greetz Tomy
Hey
Spijtig genoeg is het probleem met de Safespot nog altijd niet opgelost.
Telenet kan al niet zeggen dat ik niet geduldig ben, zonder actief Safespot einde januari 2023.
Greetz
Hey
Er is al lang een dossier, maar de oplossing blijft uit.
Tomy
Goedendag
Ondertussen is het probleem met de activatie van de Safespot-app nog altijd niet opgelost.
Zelf het lopende dossier heeft Telenet afgesloten wegens geen activiteit ermee.
Dus een nieuw dossier laten opstellen en terug al 2 maanden verder zonder enige reactie en oplossing.
Het probleem is dat bij het aanmelden van de Safespot-app deze meld dat ik niet op het thuisnetwerk ben.
Maar wij zijn verbonden met het thuisnetwerk uit "mijn Telenet".
Zolang wij deze Safespot-app niet kunnen activeren hebben wij ook geen controle of dat deze wel werkt en ook geen nieuwe toestellen activeren met de Safespot-Guard.
Help
de Safespot-Guard
Hier ben ik terug.
Ondertussen veranderd van Wigo naar One en hierbij ook van Safespot naar Safespot+.
Allemaal actief volgens "Mijn Telenet" en toch nog altijd een probleem met de activatie van de Safespot-App.