24765
netweters
|
152531
antwoorden
|
20716
vragen
|
Hallo,
Na een herinstallatie van windows 7 op een oudere PC krijg ik de safespot app niet meer geactiveerd op deze PC. Hij wil de code die ik via mijn safespot app op mijn gsm krijg niet accepteren.
Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik dit oplossen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je al contact genomen met de klantendienst en eens een nieuwe code gevraagd?
Dat is een door telenet voorgestelde oplossing. Misschien helpt het wel.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/problemen-met-telenet-safespot/
@louishufk schreef:
Heb je al contact genomen met de klantendienst en eens een nieuwe code gevraagd?
Dat is een door telenet voorgestelde oplossing. Misschien helpt het wel.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/problemen-met-telenet-safespot/
@louishufk als ik me niet vergis is dit enkel om de eerste activatiecode te verkrijgen, die wat je nodig hebt om de hoofd-app 'Safespot' te activeren. Voor de installatie van Safespot Guard op één van je toestellen kan je enkel codes verkrijgen vanop je Safespot-app (hoofd app).
de code die ik krijg van de safespot app word niet door de pc geaccepteerd
Ik heb het zelf gevonden. In de safespot app op de gsm heb ik eerst de betreffende pc verwijderd en daarna terug aangemeld met een nieuwe code. Dit werkte prima en alles is nu terug in orde.