Beantwoorden
BartO69
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Safespot+ installatie fout melding Windows 11 (23h1)

Bij het installeren van Safespot+ (alle stappen via de Telenet website gevolgd) op een Asus laptop met Windows 11, krijg ik na het invullen van de codes deze melding:

"Versie 7.5.3.195 is niet compatibel met windows 10 Home 23h1 (10.0.22631.2506). Download de laatste installatie kit."

Heeft iemand een mogelijke oplossing hiervoor? 

Alvast dank!

IMG-20231112-WA0005.jpeg

Mvg,

Bart

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Spotpot+ installatie fout melding Windows 11 (23h1)

 

Tags (1)
8 reacties
gdv
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Verander-je-wachtwoord-dag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Safespot+ installatie fout melding Windows 11 (23H2)

sinds de nieuwste win11 update krijg ik een foutmelding in de safespot:"de  huidige versie van het besturingssysteem wordt niet ondersteund.installeer de nieuwste versie.

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: safespot

 

CaroO
Expert Moderator
Berichten: 41
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Verander-je-wachtwoord-dag

Safespot+ installatie fout melding Windows 11 (23H2)

Is er iemand die @BartO69 zijn vraag kan beantwoorden?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewCaro | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CaroO
Expert Moderator
Berichten: 41
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Verander-je-wachtwoord-dag

Safespot+ installatie fout melding Windows 11 (23H2)

Is er iemand die @gdv verder kan helpen?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewCaro | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

gdv
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Verander-je-wachtwoord-dag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Safespot+ installatie fout melding Windows 11 (23H2)

Ik had reeds contact met telenet viz de chat.ze zijn op de hoogte van probleem en zijn aan een oplossing aan het zoeken

Gatogordo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Primeur! It's your second party!

Safespot+ installatie fout melding Windows 11 (23H2)

Ik had net hetzelfde probleem.

In mijn geval had ik net Safespot geactiveerd en dan begonnen met de installatie van Safeguard op enkele toestellen. Op de eerste laptop (Windows 11 22H2) ging dat goed. Op de tweede (23H2) ging dat fout met dezelfde melding.  Mij leek het dus dat die app van Telenet (nog) niet compatibel was met de laatste versie van Windows - wat ik op zich al een probleem vind want dat verwacht je niet van een beveiligingspakket. Ik heb dus net aan Telenet de vraag gesteld wanneer dit wel compatibel zal zijn en hun antwoord is zo mogelijk nog erger.

Het komt erop neer dat zij zeggen dat ik Safespot terug moet deactiveren op de modem. Dan terug activeren en alle configuratie opnieuw moet doen. Dus alle gezinsleden instellen, koppelen aan devices, ....  en ook alle Safeguards opnieuw. En dan zou het werken... 

Eigenlijk geloof ik dat verhaal niet helemaal. Lijkt me raar dat het plots zou werken, want ik had de installatie nog maar net gedaan. En waarom zou de installatie plots werken als ik Safespot heractiveer. 

En wat met de volgende update van Windows? Weer alles opnieuw??? 

Hier hier ik dus totaal geen zin in. En het is gewoon afgrijselijk ongebruiksvriendelijk dus ik ga die Safespot laten staan op de modem maar Safeguard hoef ik niet meer. 'k Zal wel terug een licentie kopen voor een ander beveiligingspakket.

Maar als er mensen zijn die er meer kennis van hebben en Telenet in deze kunnen tegenspreken hoor ik het toch nog graag. 

Tags (2)
Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Safespot+ installatie fout melding Windows 11 (23H2)

@BartO69 @gdv @Gatogordo gisteren hebben we vernomen van onze Safespot collega's dat er een oplossing hiervoor is gevonden en ook succesvol is getest. Als je de Safespot-app nog altijd geïnstalleerd had, zou je app ondertussen geüpgraded moeten zijn. Je zou geen verdere foutmeldingen meer mogen zien.

Heb je de app verwijderd?
Dan moet je nog even geduld hebben, een nieuwe installer is in de maak en wordt zo snel mogelijk online gezet.
https://safespot.download.telenet.be/content/Computer/index.html 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

gdv
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Verander-je-wachtwoord-dag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Safespot+ installatie fout melding Windows 11 (23H2)

hey.bedankt voor de melding.net eens nagezien en probleem lijkt opgelost

prettige dag verder

BartO69
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Safespot+ installatie fout melding Windows 11 (23H2)

Ok! Zal dus nog even wachten op de nieuwe installer! Dank alvast voor de opvolging!