Beantwoorden
Kennyv1
Experienced Beetjesweter
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Safespot - na aanpassing pakket

Goedemiddag.

Ik had wat aanpassingen nodig aan mijn pakket, maar omdat ik nog op het oude WIGO / ONE pakket zat heb ik mijn volledig pakket moeten herkiezen.

Ik had ook Safespot, waar ik vooral het tabblad  "GEZIN" gebruikte om de kinderen hun toestellen in een groep te steken en "bedtijd" in te stellen voor hun laptops en TV's. (Wifi wordt onderbroken voor de toestellen in die groep)

Nu blijkt dat Safespot een oud product is en dit niet meer kan gekozen worden.

De app lijkt op dit moment nog te werken (ik kan toestellen nog naar een geblokkeerde zone verslepen bv) maar het tabblad "GEZIN" is wel verdwenen. Hoe zit het met de instellingen van de toestellen die onder "bedtijd" vielen. Stel dat ik voor toestel A een "bedtijd" had ingesteld om 23u, staat deze tijd nog ergens "weggeschreven". Kwestie dat als mijn dochter wat ouder is ik deze bedtijd kan uitschakelen.

Ik had 2 zomers geleden een soortgelijk probleem dat dit tabblad verdwenen was maar alle instellingen waren achterliggend nog actief. (Topic ook op dit forum aangemaakt)

Na intern onderzoek bij telenet is er van de safespot app dan een update geweest.

0 reacties