Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5891
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot op Iphone 11 pro

Heb sinds kort de Safespot geïnstalleerd op al mijn toestellen waaronder de Iphone 11 pro. Heb er in het begin problemen mee gehad en door een bepaalde update zou het opgelost moeten zijn maar ik ondervind dus nog steeds een probleem. 

 

Kort uitgelegd , de Iphone blijft continu op 3G verbinding staan als ik thuis ben en verbonden zou moeten zijn met wifi. Als ik dan een app open dan pas verbind de gsm zich met de wifi eerder niet. Ook merk ik op dat het soms lang duurt voor er een verbinding is met de wifi. @Suzy  heeft laten weten dat er toen een ticket open stond met dat probleem maar dat het verholpen zou moeten zijn maar ik merk dus geen verbetering. 

 

Op mijn andere toestel een Samsung A71 merk ik deze problemen niet dus daar is alles correct. Deze verbind zich op wifi bij thuis komst en gaat ook naar 4G als ik niet thuis ben. Enkel de Iphone heeft dus het probleem dat deze op mobiele data blijft staan en dus niet verbind met wifi thuis. 

Safespot aan en uit zetten geeft geen verbetering. 

 

Zijn er nog die hetzelfde probleem ondervinden ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
4 reacties
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 500
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Safespot op Iphone 11 pro

Ervaar je deze problemen nog steeds @patrick37?

 

Ik heb ze namelijk ook. Telkens wanneer de iPhone in stand-by gaat in combinatie met de Safespot VPN verliest deze de WiFi verbinding. De verbinding wordt wel meteen opnieuw gecreëerd. 

Maar het is toch een vreemd en vervelend gedrag. Misschien had je al een oplossing gevonden?

 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5891
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot op Iphone 11 pro

@BillyX  

Ondertussen is het de iPhone 12 Pro Max 🙂 maar ja dat is er nog en heb ook al antwoord van Suzy gehad in een ander topic. 

 

https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Safespot-Guard-app-schakelt-over-naar-4G-ipv-WIF... 

 

Hier staat het antwoord in van Suzy. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 500
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Safespot op Iphone 11 pro

Dat is dan duidelijk. Had al ervaringen met andere VPN's maar deze bleven de verbinding houden. Toch bizar.

 

Ik merkte het vooral op met inkomende gesprekken. De gesprekskwaliteit was bedroevend. Na enige tijd werd het beter. Dat komt dus omdat er in het begin van het gesprek geen vowifi gebruikt wordt en mijn ontvangst binnenshuis niet zo denderend is.

 

Ik denk dat ik voorlopig maar die Safespot VPN niet ga gebruiken. Vanmorgen opende de websites zich allemaal zeer moeizaam over het mobiele netwerk. Als ik de VPN uitschakelde dan ging alles terug vlotjes.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5891
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot op Iphone 11 pro

@BillyX  

Eerlijk gezegd heb ik er geen problemen mee met de inkomende oproepen. Als er dus gebeld wordt en ik neem op loopt dat direct heel vlot. Mijn bereik thuis , en dan in huis , is ook niet denderend (geldt voor iedere provider thuis) maar met die VPN merk ik er dus niks van. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes