24748
netweters
|
152267
antwoorden
|
20687
vragen
|
Hallo,
Recent heb ik een probleem opgemerkt dat een bepaalde site niet zichtbaar is als ik op een Telenet verbinding zit. Andere providers laten de site wel door maar met Telenet krijg ik een err_conection_timed_out melding. Het gaat om een Europese site die over VPN werkt, dit zou normaal toch geen probleem mogen vormen vooral omdat andere providers het wel toelaten.
Hoe zou dit probleem eventueel opgelost kunnen worden? Heeft er iemand dit probleem al meegemaakt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een VPN is als een tunnel door het internet en dus heeft de provider geen zicht over wat er door deze tunnel gaat en kan er geen invloed op hebben. Het zijn de eindpunten die verantwoordelijk zijn voor wat er door de tunnel gaat.
De site is www.trendgateou.com
Heb zonet de site geopend. Geen enkel probleem. Ik gebruik altijd VPN.
@Ex-Netweter@ schreef:Heb zonet de site geopend. Geen enkel probleem. Ik gebruik altijd VPN.
Op een Telenet verbinding?
Wat gebeurt er als je de website in een incognito venster opent ?
@Area57_1@ schreef:Wat gebeurt er als je de website in een incognito venster opent ?
Exact hetzelfde, zelfde foutmelding.
@Aeona@ schreef:Hallo,
Recent heb ik een probleem opgemerkt dat een bepaalde site niet zichtbaar is als ik op een Telenet verbinding zit. Andere providers laten de site wel door maar met Telenet krijg ik een err_conection_timed_out melding. Het gaat om een Europese site die over VPN werkt, dit zou normaal toch geen probleem mogen vormen vooral omdat andere providers het wel toelaten.
Hoe zou dit probleem eventueel opgelost kunnen worden? Heeft er iemand dit probleem al meegemaakt?
Wat zijn de instellingen van je VPN? Zou het kunnen dat jouw machine via een tunnel doorverbind met een remote toestel en van daaraf de website probeert te openen? OpenVPN heeft die optie bvb.
Ik start mijn computer op en zit dan automatisch op Telenet. Daarna start mijn VPN op en heb ik via mijn telenet toegang een "onbekend netwerk toegang" (dit is mijn VPN).
Dus inderdaad gewoon via mijn Telenet toegang.
@BertXL@ schreef:
@Aeona@ schreef:Hallo,
Wat zijn de instellingen van je VPN? Zou het kunnen dat jouw machine via een tunnel doorverbind met een remote toestel en van daaraf de website probeert te openen? OpenVPN heeft die optie bvb.
Ikzelf heb geen VPN, gewoon standaard Telenet internet zonder meer. Ik wil gewoon deze website op mijn computer kunnen opendoen zonder telkens naar mobiel internet over te switchen.
@Master-Magic@ schreef:ik heb geen VPN en kan via wifi van telenet er ook niet op
Exact mijn probleem