Beantwoorden
Jvux
Freshman Beetjesweter
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Storingen Brecht

Al geruime tijd zijn er werken in de regio 2960. Deze werken hebben als resultaat dat er vrijwel geen TV of internet beschikbaar is, zowel tijdens de dag of nacht. De verbinding is soms maar 5mb of max 50mb. Dus TV kijken of internet gaat absoluut niet. De gsm gebruiken als hotspot via 5g is geen oplossing wegens beperkt abonnement. Dit zou tot 11 augustus nog duren ... Telenet zegt enkel "ja sorry dat is erg" aan de telefoon.

2 reacties
MatteoMenu
Experienced Meerweter
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Goed bezig!

Storingen Brecht

Ik snap echt hoe eritand dit is. ZEKER NU HET VAKANTIE IS!
Zelf kan je niet echt iets doen, je kan moeilijk de werkmannen een boostje geven vanuit de shop ... 

Het kunnen zeer grootte en belangrijke werken zijn. Het kan echt ineens super snel gaan. 

Hebben de buren ook geen internet, of is het echt enkel jou?

Het enige dat je echt kan doen, zodat je wel iets kan doen online. Is voor ff je abonnement upgraden, zodat je wel iets kan doen zonder limieten.... Maar ja, de prijzen enz (dus ik snap het echt).

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Storingen Brecht

Ze hebben de werken aangekondigd dan moet je zelf je plan trekken 

Het is goed dat Telenet zijn klanten verwittigd via sms en e-mail mijn buurman zit bij Hey hij wist van niets als ik hem zij van werken in de buurt 

Bij premium aanbieders als je belt kunnen ze de data van telefoon open zetten maar je moet je telefoon wel bij de zelfde aanbieder hebben 

Mijn buurman heeft gebeld maar zijn budget aanbieders maar door de scherpe prijs doen ze niet wat logisch is , vroeger ging wel bij Orange