Beantwoorden
PeterVwwk
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Storingen op een kaart (en niet via alle-storingen web)

Beste,

Dit is volgens mij al wel eens een topic geweest maar dan gesloten zonder gevolg (geen topic van mezelf)

 

Je hoort bij een storing (als je telenet contacteert) er is een storing bij jou in de buurt, we weten het, werken er aan.... Dus bij jou in de buurt zou dan toch geweten zijn?

Kan er dan niet zoals 'de serverstatus' een netwerk status kunnen getoond worden met de storingen die Telenet dan blijkbaar zelf toch ook al gelokaliseerd heeft. 

Dat spaart mensen zoekwerk, en ook frustratie (en dit is geen uitnodiging om linken te krijgen naar 'alle storingen' of speedtest 'storingen', deze zijn allemaal vanuit de gebruiker getriggerd en helpt niemand verder)

Gezien de rekening die elke maand betaald wordt, en gezien de laatste instabiliteit van het netwerk, vind ik dit een must op gebied van klantenservice. Als je 20 jaar geleden een elektrische storing had, kon je bellen en de postcode ingeven. Dit moet vandaag toch veel intelligenter kunnen? Of wil Telenet deze transparantie gewoon niet?

0 Likes
4 reacties
PeterVwwk
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Storingen op een kaart (en niet via alle-storingen web)

@mod dit staat niet op de goede plaats. Ik kan het zelf niet verplaatsen, topic gaat over wired Internet uiteraard

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Storingen op een kaart (en niet via alle-storingen web)

@PeterVwwk  je bericht is verplaatst naar de juiste rubriek. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Storingen op een kaart (en niet via alle-storingen web)


@patrick37  schreef:

@PeterVwwk  je bericht is verplaatst naar de juiste rubriek. 


Of toch niet. Ik zie het nog steeds in het sub-forum wifi.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Storingen op een kaart (en niet via alle-storingen web)

Aan allen,

 

Ik heb de thread verplaatst.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.