Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telemeter perikelen - the sequel

Ik heb hier al eens een onderwerp opgestart in verband met mijn "verdwenen" extra volume van 50 GiB, maar dat is opgelost, dankjewel @Wheng !

 

Nu zit ik met een nieuw probleem: seizoen 2 van Modern Warfareis begonnen en die download is maar liefst 51 GiB (die ik niet heb). Dus ik heb eerder 50 GiB geactiveerd en dan gedeactiveerd. Zo had ik een limiet van 200 GiB ipv 150 GiB (ik heb Basic Internet).

 

Omdat ik maar 21 GiB (van die 50 GiB) overhad activeerde ik gisteren nog eens 25 GiB (nooit een mail van gehad) en trok ik de MW download deze morgen binnen, tijdens de daluren. Wat ik ook deze morgen deed was die 25 GiB opnieuw deactiveren. Deze morgen stond er nog dat ik 200/175 had verbruikt. Nu staat er 200/150 verbruikt en ik sta op smallband. )))-:

 

Wat is er nu met die 25 GiB gebeurd? Had ik dadelijk 75 GiB extra moeten activeren? Vandaag kan ik niets meer activeren omwille van de deactivatie van die 25 GiB, maar wat moet ik doen om van die smallband af te geraken? 75 GiB extra volume  activeren morgen? En hoe gaat dat gefactureerd worden? Die 50 GiB is 10 euro, nog eens 5 euro voor die 25 GiB ("verdwenen") en dan nog eens 15 euro voor 75 GiB (waarvan 50 reeds gebruikt?) ?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
20 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telemeter perikelen - the sequel

Vervolg...

 

Ondanks het feit dat ik in het contactformulier had aangegeven liefst via e-mail gecontacteerd te willen worden, of telefonisch na 18u., kreeg ik deze middag telefoon. Toevallig net tijdens mijn pauze, dus ik dacht, ok, we handelen dit af.

 

Aan de eerste dame deed ik de hele uitleg, ik vermeldde enkele keren dat er een algemeen ticket openstond voor dit probleem met de telemeter, het hele gedoe met activatie, deactivatie, de Telemeter in het negatief, ... Dan zegt die doodleuk: ik ga u doorverbinden met de dienst facturatie. (Nochtans had ik in het contactformulier al aangegeven dat het om de facturatie ging.)

 

Na even wachten krijg ik een tweede dame aan de lijn. Opnieuw de hele uitleg, de verwijzing naar het algemene ticket. Die zegt dan: hebt u even? Waarop ik reageer dat ik net pauze heb en dat ik niet veel tijd meer heb, maar ok, heel even zal wel lukken.

 

De volgende 5 minuten (er zijn intussen al 10 minuten voorbij) krijg ik een zielig muziekje te horen en dan opeens ... *KLIK* verbinding verbroken. Gezellig! 15 minuten voorbij, net zoals mijn pauze, en niets bereikt. Voor de rest van de dag ook geen telefoon meer gehad, terwijl ik niet degene was die de verbinding verbroken had. \-:

 

@Suzy 

 

Ik kan de frustratie van klanten begrijpen die op deze manier behandeld worden door de klantendienst. Niemand was blijkbaar op de hoogte van dit algemene ticket, terwijl ik naar Netweters verwees en de Community Manager die aangaf dat er een algemeen ticket openstond. Om dan doorverbonden te worden en uiteindelijk zonder waarschuwing de lijn te verbreken.

 

Ik weet niet wat ik moet doen. Bellen op mijn werk is moeilijk, zeker als ze me opnieuw een kwartier laten wachten. Moet ik opnieuw een contactformulier invullen, ik weet het niet. Wat ik wél weet is dat ik niet het dubbele ga betalen van wat ik in werkelijkheid moet betalen. Maar als dan mijn internetverbinding als gevolg afgesloten wordt, dan sta ik helemaal nergens. Het voelt een beetje zoals David tegen Goliath...

 

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telemeter perikelen - the sequel

Stuur een mail naar John Porter.

Duco Sickinghe was vroeger makkelijk bereikbaar,en hielp de klanten.

.......@staff.telenet.be

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telemeter perikelen - the sequel

@sb  Jij geeft mensen de goede raad om zaken door te geven via Facebook of Twitter. Ik zou jouw goede raad opvolgen 😎


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telemeter perikelen - the sequel

@Wheng

 

Via Twitter heeft het vorige keer van de vroege namiddag tot 22u. geduurd voordat er wat beweging in kwam. ☹️


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telemeter perikelen - the sequel

@sb er zijn soms dagen dat de collega's op Facebook of Twitter het ontzettend druk hebben. Maar ze streven er steeds aan de klanten zo snel mogelijk verder te helpen (binnen het uur). Stuur ze zeker een berichtje en vermeld dit ticket "Mijn Telenet / Weergave telemeter extra volume". Zij kunnen wanneer gepast (wat in dit geval effectief zo is) zelf onmiddellijk een creditering uitvoeren.

 

Alleszins is het niet klantvriendelijk dat de lijn werd verbroken en dat je bij het doorschakelen je hele uitleg opnieuw hebt moeten doen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telemeter perikelen - the sequel

Na enkele berichten over en weer via Twitter is het dan toch in orde gekomen. Er zal me 15 euro gecrediteerd worden. Mooi, meer vroeg ik niet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.