Beantwoorden
K-330
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! JACKPOT!

Telenet diensten afgeschaft

Sinds dat men de nieuwe combo van de Telenet diensten heeft geïntroduceerd, eens nagekeken of we konden terug gaan naar de oude dienst.

Zo snel gemerkt dat niet alleen Easy internet is afgeschaft (wegens te weinig belangstelling, zoals men dat zo gemakkelijk zegt), maar ook bijvoorbeeld ‘Prijs volgens verbruik’ voor mobiele telefoons abonnement. En laat me niet lachen dat, dat te weinig belangstelling heeft, want dat maakt men een kat wijs.

De vraag luidt: is er een lijst of een. Webpagina waar oude Telenet diensten zoals One(Up), Safespot+ en dergelijke is afgesloten. Hup. Dat komt niet meer terug…

Misschien zeg je: Pech voor u! 

Maar misschien vragen er andere mensen dat ook wel eens af?

7 reacties
Dirk65
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf! Hi there!

Gisteren na lang proberen eindelijk klantendienst via chat kunnen bereiken. Long story short: mijn GSM abo volgens verbruik zou moeten worden vervangen door een betalend abo en mijn All Internet kan ik volgens hen best omzetten naar Standard Internet maar ik heb als bestaande klant geen recht op de promotie. Volledig fout zo blijkt want dit staat op hun website: “Ik heb nog een oud abonnement (zoals ONE of All-Internet). Kan ik ook kiezen voor het nieuwe aanbod?

Ja, natuurlijk kan ook jij kiezen voor de nieuwe abonnementen en genieten van de promoties. In MyTelenet stel je nu zelf jouw ideale Telenet samen. Jij bepaalt, maar wij helpen je graag op weg met een voorstel op basis van je profiel en gebruik.”

Ik heb het gehad en bekijk om Telenet na heel lang klant te zijn te verlaten 

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

@Dirk65  schreef:

Long story short: mijn GSM abo volgens verbruik zou moeten worden vervangen door een betalend abo en mijn All Internet kan ik volgens hen best omzetten naar Standard Internet maar ik heb als bestaande klant geen recht op de promotie.

Wil je wijzigen? Indien je niet wil wijzigen blijf je toch gewoon bij je huidige abonnementen… Je zegt dat je moet wijzigen maar dat is niet zo

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? De race is begonnen!

Als je iets wijzigt moet je overstappen naar de "nieuwe" diensten.

Als je niets wijzigt kan je gewoon houden wat je nu hebt!

Je kan uittellen of de nieuwe combo's je voordeel biedt of niet.

De volledige prijslijst kan je hier vinden: Prijslijst 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Off-topic: ik meen me te herinneren dat we in het verleden op de Telenet site een overzicht hadden van de oude abonnementen, maar ik vind dit niet meer terug?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
M_016
Experienced Veelweter
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! BINGO!

@sb fyi

Nieuwe Prijzen (maart 2026 overzicht) 

Dirk65
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf! Hi there!

Inderdaad, je moet niet veranderen maar het is het waard om Telenet te challengen. Ik heb dat ook gedaan. Ik wacht nu even af wat ze gaan doen want er loopt nu ook en klacht bij de ombudsdienst voor telecom wegens structurele onbereikbaarheid van hun klantendienst.

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

Maar wat wil je "challengen" dan? Het feit dat er voor jou niet automatisch een wijziging is?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying