Beantwoorden
Siedjeey
Freshman Weetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Telenet modem en portforwarding instellen?

Hallo,

Ik probeer een port forwarding regel toe te voegen via mijn telenet, maar dit lukt helemaal niet? Nergens staat de mogelijkheid om op te slaan of dergelijke of doe ik iets verkeerd?

Ik heb volgend model modem: 

CH8568LG

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Telenet modem en port forwarding?

0 Likes
4 reacties
WG94
Professional Allesweter
PhD in problem solving! De nieuwe Einstein! Krak GP, kort voor Giga Poster!

Kijk eens na of je niet zowel DMZ als UPnP ingeschakeld hebt.

Deze 2 instellingen zijn niet combineerbaar, maar de foutmelding hiervoor is niet altijd zichtbaar.

Indien er een fout in de instellingen is, wordt de knop om op te slaan immers niet getoond.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BandR
Experienced Veelweter
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

saven gebeurt normaal gezien via een save/bewaar button onderaan het scherm.

0 Likes
ErwinC
Experienced Weetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Doe dit via je computer (niet je smartphone) en zet je zoom % van je browser en desktop op 100%.
Ik heb al dikwijls ervaren dat die save of andere knoppen niet op het scherm staan als je browser of desktop is ingezoomd.
Je browser zoom op 100% zetten doe je eenvoudig door CTRL+0 te drukken. Daar zou ik beginnen.
Als je de layout ziet verspringen was je in (of uit) gezoomd.

Je desktop door rechts te klikken op je desktop en ergens in persoonlijke instellingen.  

0 Likes
Siedjeey
Freshman Weetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Dit was inderdaad deel van de reden, wel vreemd want ik heb zelf nog nooit verder met de instellingen liggen spelen... Stonden die dan verkeerd van in het begin?

Bijkomend probleem was de browser zelf: Brave browser vertoont issues blijkbaar met het tonen van de "save" button. Via Edge lukte het wel direct.