Beantwoorden
Wesleybutstraen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Thema wordpress website wordt geblokkeerd

Hoi
Sinds kort ontwikkel ik ook websites. Dit doe ik in wordpress. Nu maakte ik deze week een website (www.logiesportaal.be) die er via mijn thuis-telenet verbinding anders uitziet dan die er zou moeten uitzien. De site wordt op andere plaatsen wel correct weergegeven. Ook via mobiele data op dezelfde apparaten wordt de website correct weergegeven.
Het doet zich voor op verschillende browsers (chrome / firefox / Edge) en via wifi en via kabel. Zelfs met kabel rechtstreeks in de modem worden mijn websitekleuren verkeerd weergegeven. Ook in icognito-venster is de site verkeerd weergegeven.
Ondertussen al verschillende keren cache van de browser geleegd, computers herstart, router herstart (10 min zodat er nieuw IP-nr kwam). Ook via cache-plugin van de site geprobeerd, zonder resultaat.
Naast het gebruik van het mobiele netwerk (via Mobile Vikings) is de enige manier om het hier correct weer te geven via TOR-browser, maar daarmee boet ik dus heel wat snelheid in (en gaan wat alarmbelletjes af bij de USDA).
Hierbij enkele screenshots hoe het er verkeerd uitziet via mijn telenet-verbinding.

Wie heeft een idee over hoe dit op te lossen valt, na alle andere methodes die ik al probeerde?

Alvast bedankt! 2021-04-08 16_25_46-Logiesportaal Ieper – Nieuws _ Marketing _ Tips voor toeristische ondernemers in.png2021-04-08 16_26_22-.png

0 Likes
7 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Thema wordpress website wordt geblokkeerd

@Wesleybutstraen 

Gekeken met Firefox, Chrome, Brave en Edge. Het zier er overal hetzelfde uit zoals op je afbeelding. Wat is daar fout aan?

 

Houd je rekening met de cookies regel? (eerst toestemming vragen).

In alle browser zie ik via de console wel zaken aangeduid als fout. Ik ben ook verwonderd dat de website toegang probeert te maken met YouTube zonder dat ik daar enige toestemmen voor gegeven heb.

Op de pagina "Jouw logies op onze Facebookpagina" staat ofwel de foto van Rieke niet gecentreerd, ofwel de tekst eronder niet op de juiste plaats.

0 Likes
Wesleybutstraen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Thema wordpress website wordt geblokkeerd

De kleuren moeten geel/oker zijn. Dus u ziet ook de groen/blauwe versie (groen bij hover menu)?

Cookies wordt nog aan gewerkt (site is nog in ontwikkeling), maar wel onhandig dat ik hier een andere versie te zien krijg en dus niet kan voortgaan op de layout.
De melding van YT is omdat na de preload van de afbeelding onze promotiefilm start af te spelen.
Blogbericht van Rieke is inderdaad nog verkeerd opgemaakt. (work in progress).

 

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Thema wordpress website wordt geblokkeerd

Het probleem ligt denk ik aan de Elementor theme plugin. Heb je al eens de WP / Elementor caches proberen leeg te maken?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Thema wordpress website wordt geblokkeerd

@Wesleybutstraen 

 

Voor wat het waard is: ik zie, via mijn telenet lijn, de kleuren in geel en oker.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wesleybutstraen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Thema wordpress website wordt geblokkeerd

Ja, alle caches al geleegd op de backoffice en in de browser.
Nog steeds hetzelfde probleem van de foute weergave.

 

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Thema wordpress website wordt geblokkeerd

Disable eens eventuele cache of optimization plugins op je Wordpress site.

one.com bijv installeert standaard zo’n plugin die alles in de soep laat draaien.

 

2de denkpiste: heb je toevallig Telenet Safespot?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wesleybutstraen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Thema wordpress website wordt geblokkeerd

Steven
Ik heb al eens de cache en optimisation plugins uitgeschakeld en opnieuw getest.
We hebben geen Telenet Safespot, maar zoiets klinkt wel logisch...
Het is enkel mijn te merken bij mijn telenetverbinding thuis.
Op het werk (wifi of kabel) komt het niet voor, via mobile data ook niet...

0 Likes