Vertaalapparaat koppelen met WiFI verbinding
Hallo,
Sedert een week heb ik een vertaalapparaat. Het is een klein, maar fijn dingetje waar je vreemde talen mee kunt begrijpen: je zegt er wat in in't Nederlands, en hij vertaalt het in eender welke taal. Of omgekeerd. En hij doet het veel beter dan Google Translate!
Je kunt er ook foto's mee nemen van een tekst in een vreemde taal, en dan vertaalt-ie dat ook. Het is fantastisch spul, ik heb er al veel lol mee gehad.
Het heeft een ingebouwde permanente internetverbinding, en het heeft ook WiFi. Maar nu komt het: ik heb een vaste desktop, altijd gehad, nooit een laptop. Mijn pc zit aan de kabel, dus heb ik geen idee hoe WiFi werkt. Ik meen te weten dat de Telenet meneer gezegd heeft dat ik in huis hier overal WiFi heb; maar dat weet ik niet meer zeker.
Het vertaalapparaatje vraagt om te kiezen tussen allerlei soorten WiFi: Telenet 2C79CEC, Telenet 3AA82, of Telenet Wifree. Ik weet sowieso al niet welke te kiezen, en wat ze betekenen, maar als ik welke keuze dan ook inklik vragen ze me om een wachtwoord. Ik heb mijn Telenet wachtwoord al geprobeerd, maar dat pakt niet.
Weten jullie iets van WiFi? Ik bedoel, ik weet wel wat het is, maar in de praktijk?
Merci bij voorbaat!
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Mijn nieuw speelgoed
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
instellingen
-
IoT