Waarom nog download limieten ???
Ik ben al jaaaaren Telenet klant, zonder noemenswaardige klachten over de prestaties.
Vandaag heb ik een Whop abonnement met 200GB downloadlimiet.
Echter moet ik telkens mijn kinderen aanmanen om niet over de downloadlimiet te gaan en dat wordt iedere maand moeilijker. Ook willen we NETFLIX aanschaffen maar dat is met een Whop formule gewoon niet mogelijk.
Ik wil absoluut niet méér betalen om naar een Whoppa over te schakelen en ben daarom een gaan rondkijken. En ik moet zeggen dat er vandaag héél wat alternatieven zijn met goede tot zéér goede snelheden, geen downloadlimieten, meer mogelijkheden en flexibiliteit EN (!!!) een veel lagere prijs! (inclusief vaste telefonie met zeer goede tarieven!)
Zonder probleem kan ik vandaag naar een andere provider overschakelen zonder ook maar iets aan snelheid in te boeten EN betaal ik dan minder, inclusief een NETFLIX standaard abonnement !
Nu begrijp ik waarom Telenet vandaag in zwaar water zit en klanten aan de concurrentie verliest.
Waarom zou ik dan nog bij Telenet blijven en meer betalen voor minder (die achterhaalde downloadlimieten) ?
Ik denk ook stevig aan overstappen ...