24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik heb sedert kort vreemde verschijnselen voor wat betreft de snelheden van mijn internetverbinding. Daarom doe ik regelmatig metingen.
Een ook daar valt mij iets op: de uiteenlopende resultaten van de verschillende speedtests. Ik geef hier twee screenshots van mijn foon, op dat ogenblik geconnecteerd via de 5 GHz band. Mijn abo is fibernet 200, dus de ideale waarden zouden 200 down en 20 up zijn.
Dit zijn slechts twee voorbeelden, luttele seconden na elkaar gemaakt. U ziet zelf het verschil. Herhalingen op andere tijdstippen geven hetzelfde beeld. Zeer uitzonderlijk geeft die ene speedtest ook lage waarden voor de download.
Met de foon op de 2,4 GHz geconnecteerd zijn de downloadwaarden altijd lager, maar dat lijkt mij logisch.
Kan iemand mij gefundeerd advies geven over welke speedtest nu wel en degelijk betrouwbaar is?
Dankuwel 😊
Nog even aan herinneren: je kunt perfect screenshots hier posten. Je moet enkel wat geduld hebben want alle afbeeldingen worden eerst gecontroleerd alvorens goedgekeurd te worden. De meeste afkeuringen gebeuren omwille van het zichtbaar zijn van persoonlijke gegevens zoals IP adres of mail adres of uw volledige echte naam enz ...
Wanneer de afzender die afbeeldingen dan bewerkt met een digitale "zwarte stift" en opnieuw post worden ze probleemloos goedgekeurd.
Ik ken veel,maar ik weet echt niet hoe het hier werkt
Op andere fora's gewoon bestanden bijvoegen met zo 'n nietje en klaar is cees
@robatoras ik heb even enkele screenshots gemaakt om het te verduidelijken voor je.
Stap 1 - Klik op 'Foto invoegen'
Stap 2 - Klik op 'Bestanden kiezen'
Stap 3 - Kies je afbeelding/foto/screenshot + klik op 'Open'
Stap 4 - Kies een grootte en positie + klik op 'Voltooid'
Hopelijk lukt het je met deze stappen! 😉
Test results
En dit met giga speedboost.......
ik denk dat mijn modem het niet aankan.........
@louishufk heeft de post bewerkt wegenszichtbaar ip adres
@Ex-Netweter
Als je diezelfde speedtest nog eens uitvoert, wijzig dan de testserver eens van Telenet Mechelen naar UCL louvain-La-Neuve? Bij de meeste mensen krijg je dan betere resultaten te zien. En natuurlijk via UTP testen, niet via WiFi.