Beantwoorden
liamK
Professional Beetjesweter
Berichten: 15
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

geen toegang to het admin console

ik ben met een project bezig waarvoor ik de admin console moet gebruiken. ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft maar ik probeerde dit door de default gateway 192.168.0.1 in te vullen in mijn browser (google) alleen werd toegang hiertot geblokeerd weet iemand hoe ik hier toegang tot kan krijgen 

MVG

liamK

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

geen toegang to het admin console

@liamK 

Kun je er ook bij vermelden tot welke toegang je dan moet komen? Is dat op een bepaalde router of modem ? 

 

Als het er om gaat dat je moet inloggen op je modem details kan je gewoon via 'mijn Telenet' gaan dat is gewoon aanmelden via de Telenet website.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5301
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

geen toegang to het admin console

@liamK is dat op dezelfde pc????? is er een beveiligde url nodig voor de admin???

kan zijn dat je een bepaalde poort moet ingeven ook,

als het op een andere pc staat in je netwerk moet je het ip van die pc gebruiken.

kan ook zijn dat je ip in de admin optie niet juist staat.

over welk systeem hebben we het eigenlijk met admin systeem ?????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
liamK
Professional Beetjesweter
Berichten: 15
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

geen toegang to het admin console

ik wil port forwarding instellen 

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

geen toegang to het admin console

@liamK 

Dus de vraag , port forwarding op je router of via de modem van Telenet ?

 

Als dat is via de modem van Telenet log dan in via 'mijn Telenet' via de website van Telenet zelf. 

Ga naar de website www.telenet.be en rechtsboven kan je inloggen voor 'mijn Telenet'. 

patrick37_0-1641239351513.png

Het zwart gemarkeerde is het gedeelte 'mijn Telenet' dan zal je naam erbij staan als je al eens ingelogd bent. 

 

Dan kom je uit op 'mijn Telenet' en kan je naar 'je thuisnetwerk' gaan.

patrick37_1-1641239457759.png

Daar klik je op en wordt je doorverwezen naar je modem. 

patrick37_2-1641239524142.png

 

Klik op het geel gemarkeerde ( wel in jou pagina natuurlijk want dit is een foto ) modem details. 

 

Klik op geavanceerde instellingen:

patrick37_3-1641239606688.png

 

Dan kan je daar je port instellingen doen:

patrick37_4-1641239697427.png

 

Uitgebreider kan ik het je niet uitleggen , als het gaat om een eigen router heb ik geen voorbeelden 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

geen toegang to het admin console

@liamK kan je mee info geven over de setup van uw netwerk en op welk toestel je wil inloggen ? 

De admin console van je router, switch, firewall,.... van je eigen toestellen is toegankelijk, maar niet die van Telenet. Deze zijn afgeschermt en kan je alleen via mijn Telenet aanspreken.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes