Beantwoorden
broedike
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

hoe geraak ik van Pandora af

 
0 Likes
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5268
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

hoe geraak ik van Pandora af

Het helpt als je wat tekst in de body van het bericht zet. Momenteel hebben we er het raden naar wat je juist bedoelt; niemand hier beschikt over een kristallen bol. Dus: wat wil je juist weten?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7798
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

hoe geraak ik van Pandora af

Door er eerst en vooral voor te zorgen dat als je een mail verstuurt dit gebeurt met een mailadres xxx@telenet.be.

Dit kan je aanpassen in je outlook, thunderbird of alk ander mailprogramma.

Alles die verstuurd wordt naar uwnaam@telenet.be komt ook toe als iemand uwnaam@pandora gebruikt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5268
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

hoe geraak ik van Pandora af

Wel even opmerken dat enkel "klanten van het eerste uur" nog gebruik kunnen maken van pandora.be (voor mail en webspace) en dan alleen maar voor mailboxen die lang geleden zijn aangemaakt. Als je een nieuwe mailbox aanmaakt, dan kan je enkel telenet.be gebruiken. Zo heb ik bijvoorbeeld 2 mailboxen waar de pandora.be adressen nog werken (en telenet.be dus ook), maar bij 2 andere, meer recente kan ik enkel telenet.be gebruiken. Maar de vraagstelling is onduidelijk: wil de OP helemaal van Pandora (= Telenet) af? Naar een andere provider? Of gewoon van de pandora.be adressen? Of iets anders?

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
broedike
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

hoe geraak ik van Pandora af

Hoi

ik wil gewoon van de pandora.be adressen af.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

hoe geraak ik van Pandora af

Kun je die niet verwijderen op 'Mijn Telenet?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5268
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

hoe geraak ik van Pandora af

ALLE pandora.be adressen kan je gewoon vervangen door telenet.be. Je hoeft daar niets voor te doen.

 

voorbeeldATtelenet.be komt gewoon aan op voorbeeldATpandora.be. Vervang pandora.be door telenet.be in je adressen en dan is het gefikst. Toen de overstap werd gemaakt van pandora.be naar telenet.be heeft men alle aliassen van pandora.be gereserveerd voor telenet.be, ook al werden die niet gebruikt.

 

Ik begrijp eigenlijk niet waarom je daar vanaf wilt. Ik blijf pandora.be (voor e-mail én webspace) hardnekkig gebruiken. Het toont aan dat je een gebruiker van het eerste uur bent. 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes