24739
netweters
|
152180
antwoorden
|
20675
vragen
|
Sinds kort is het moeilijk verbinding te krijgen op mijn laptop. Zowel gewoon internet als FB lukken af en toe niet...Bij de desktop én op de smartphone lukt het wel...Na enkele pogingen lukt het soms ook wel eens maar vaak ook niet...We hebben al het stopcontact uitgetrokken enz...Ook vandaag nog een halve dag contact gehad met Telenet hierover. Zij kunnen mij niet helpen en verwijzen me door naar deze site...Hopelijk herkent iemand hier het probleem en vooral is er ook de oplossing voor. Alvast mijn dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goeie middag, Principis.
Mijn probleem is inmiddels wel opgelost. Ergens was een foutje gebeurd in de instellingen: automatisch inloggen op Wifi was niet aangevinkt...Dat is inmiddels wel gebeurd. Bijgevolg is het probleem opgelost...Hartelijk dank om mijn bericht te beantwoorden en te willen helpen...Graag wil ik mijn oproep verwijderen maar ik zie niet precies waar, maar dat zoek ik nog even uit. Nogmaals hartelijk dank.....
MVG
Fons Beste, mijn probleem is ondertussen opgelost.Verkeerde instelling zeg maar waardoor de Wifi niet automatisch werd ingesteld!!!! Dankuwel om te helpen zoeken.
MVG
sinds verleden week heb ik zeer slechte verbinding met mijn laptop , de verbinding valt dikwijls uit , en na een vijftal minuten krijg ik weer een verbinding zo een tiental keren op een uur er is geen fout binnenshuis , ik heb dit gemeld bij telenet maar krijg geen antwoord - ik hoop dat ik dit nog kan versturen want misschien valt de verbinding weer weg
vandaag weer iets nieuws regelmatig wegvallen van verbinding , zelfs zonder melding dat de verbinding niet tot stand kan komen wat nu ???