|
26.506
netweters
|
164.915
antwoorden
|
|
22.134
vragen
|
Ik kreeg onlangs een brief van Telenet om over te schakelen naar Fiber. De firma Fiberklaar heeft vorig jaar 2 x mijn oprit open gebroken om de fiber tot in de woning te brengen. Er hangt nu een kastje van fiberklaar in de garage. Ik veronderstel dat Telenet bij de installatie van fiber niet opnieuw de oprit moet uitbreken en dat ze verder kunnen met het aangebrachte kastje ??
Momenteel heb ik via de gewone kabel internet dat voldoet, is het de moeite om over te schakelen naar fiber ? Het is toch gratis.
Dank voor het antwoord...
Georges Mets
Elke provider heeft duizenden en duizenden klanten.
Jij bent hier wel de klagende klant met slecht internet. Niet die duizenden en duizenden klanten die voor andere providers gekozen hebben en die je nooit hoort omdat hun internetverbinding prima functioneert.
Bij een vriendin zijn ze nu vandaag een nieuwe coax kabel aan het leggen in de straat ook bij elke paddenstoel een coax kabel
Ze spreekt de arbeiders van Wyre aan maar ze spreken Turks gelukkig kan ze een paar woordjes omdat ze elk jaar op vakantie gaat
Opeens stopt er een dikke Suv met een werfleider in, zij vroeg aan de man of ze de fiber ook gaan trekken de man wist van niets
Wij doen geen Fiber en zeker niet voor prox hij begreep het niet en hij belt een collega op die even later af kwam en zegde dat kan zijn in de toekomst
maar regio en veel gebruiker moet je hebben voor de Fiber anders komt het niet
Zeer toevallig komt de buurman er bij staan zijn jullie van de last mile neen zegt de man zij komen later
Hoe komen later kan dat niet te samen gebeuren de man voelde zich ook ongemakkelijk bij
Dus haar straat gaat tegen einde sep nog eens open een types Belgische systeem
Dus vanaf alles vervangen is zullen er geen problemen meer voor doen de mensen die vorige week klaagde in Vtm nieuws wonen ook afgelegen
Dat zal ook in orde komen , maar zullen het tijd moeten geven
Is niet de eerste keer dat zo iets hoorde maar Wyre kan niet overal gelijktijdig zijn
Op het einde kan je een compensatie vragen ze zullen daar niet moeilijk om doen zelf bij de budget aanbieder wordt dit geven maar eigenlijk komt dit uit de zak van Wyre