24757
netweters
|
152467
antwoorden
|
20711
vragen
|
Ik probeerde al verschillende ports te forwarden maar krijg telkens de foutmelding error.soa.ConstraintViolationException.
Nog enkele probeersels:
Kan iemand me helpen aub?
@russellbetaIk zou zeker al beginnen met de firewall actief te zetten. Dat is het enige dat ik mementeel zie. Een goede zaak is zeker om de clients een vast IP adres te geven tussen 192.168.0.10 en .99.
Zelfs als ik enkel de firewall probeer op te zetten krijg ik deze foutmelding:
Ik zou eerst eens mijn browser refreshen. Of eens uitloggen en opnieuw inloggen. Indien nodig oo UPnP actief zetten maar probeer eerst het ander.
Ik herstarte chrome, deed een "clear cache & hard reload" en logde opnieuw in.
Dit keer als ik de poort instel krijg ik een andere foutmelding:
error.flowSession.noFlowSession
@igvfer schreef:@russellbetaIk Dat is het enige dat ik mementeel zie.
Wij zien mementeel niets 🙄
Zolang je de afbeeldingen niet vrijgeeft... 🤔
Ik begrijp je niet goed, zijn de screenshots die in mijn post & commentaar staan voor jullie niet zichtbaar?
Jij kan ze zien, omdat jij ze gepost hebt. Kraks en mods kunnen ze zien, maar wij niet, omdat ze nog niet (nog altijd niet) goedgekeurd zijn.
Hi @russellbeta!
Ik heb de afbeeldingen moeten afkeuren omdat je IP adres zichtbaar is op de foto's.
Ik raad je aan om de foto's opnieuw te uploaden, met het IP adres onzichtbaar gemaakt. Dan kunnen we de foto's welk goedkeuren.
Ok, nu krijg ik terug de eerste foutmelding:
@DaanJordensEen intern IPadres moet niet afgekeurd worden. Wij gebruiken die allemaal. Daar kan je op zich niets verkeerd mee doen. Dus alle 192.168.x.x en 10.x.x.x adressen mogen passeren. Enkel publieke adressen worden gemaskeerd en als het IPv6 betreft dan enkel de eerste 64 bits. Zelfs enkel maar de tweede blok an 32 bits. Dus xxxx:xxxx:yyyy:yyyy:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx, enkel de yyyy:yyyy: maskeren is voldoende. De eerste xxxx:xxxx: is voor bijna alle Telenetklanten hetzelfde. De laatste x-en zijn het privaat gedeelte en kunnen voor jou en mij gelijk zijn.
Dit terzijde.
@russellbetaIk zou toch eens de maandag afwachten en dan eventueel de klantendienst bellen. Ofwel zijn ze werkzaamheden aan het uitvoeren of zit er een fout bij hen, want ik zie niet echt dat je fouten maakt in de forwarding. En als de brave persoon aan de andere kant van de lijn niet snapt wat je bedoelt, leg dan neer en probeer opnieuw om een slimmere persoon aan de lijn te krijgen. 😂🙄
Ik kreeg onlangs ook een reeks foutmeldingen toen ik via Mijn Telenet instellingen wou doen op het netwerk. Ik vermoed dat je dit op een laptop/PC probeert te doen? Probeer anders eens via een smartphone. Toen ik dat deed waren er - raar genoeg - geen rare foutmeldingen te zien.