Beantwoorden
Thibaultmol
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
O dierbaar België.. Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

Ik zag gisteren dat telenet 1gbps aankondigde maar ik vind niks terug over of dat dit ook beschikbaar is voor wigo business (en nu klik?) klanten. 
PS. de link naar de pagina met meer uitleg over het verschil tussen de 2 werkt niet: https://www.netweters.be/?category.id=TaalNL

0 Likes
22 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

@Thibaultmol in het persbericht zie ik dat WIGO Business nu KLIK en KLIK S geworden zijn. Als ik vervolgens de tarieven voor KLIK erbij neem, zie ik de Giga Speedboost bij beide staan in het overzicht. Dus volgens mij is dat mogelijk. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

@Suzy  @Thibaultmol 

zie link: https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/klik/klik/

 

Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

Die giga speedboost is niet voor iedereen... ik woon bv in Dilbeek en daar kan je die speedboost niet nemen. Blijkbaar is hun netwerf hellemaal niet af en is er maar 90% gedaan...

0 Likes
Thibaultmol
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
O dierbaar België.. Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

dacht het, maar was niet duidelijk of ik manueel moest overgaan naar het klik of dat het manueel moest gebeuren.

Ik had de speedboost 500 optie. wordt deze dan omgezet naar speedboost giga?

0 Likes
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

Dat word ten laatste eind oktober overgezet tenzij je in een oninteressante gemeente woont voor Telenet zoals ik... dan kunde den boom in.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

@Amedeeke de Grote Netwerf is overal in Vlaanderen en Brussel langs geweest en de netwerkcomponenten zijn vervangen. Maar het klopt dat op bepaalde plaatsen een specifiek stuk netwerk nog aangepast moet worden om de gigasnelheid effectief te kunnen aanbieden.

 

Hiervoor heeft Telenet soms toestemming van klanten nodig omdat dit op privéterrein ligt of hebben ze een vergunning van de gemeente nodig. Op dit moment is de 1 Gbps al in 93% van het afneemgebied van Telenet verkrijgbaar en tegen eind 2020 zal dat 100%. 

 

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het best vervelend is als je net in een regio woont van die overige 8%. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

Zeer vervelend zeker als je hoort dat je nog een jaar moogt wachten... wtf zijn wij in dilbeek zo onbelangerijk dat jullie bij ons nog niks gedaan hebben.

Dus 93 op 5 jaar en 7% duurt nog 1 jaar... proficiat. Ga een offerte laten maken bij andere providers want vind dat degoutant.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?


@Amedeeke  schreef:

Zeer vervelend zeker als je hoort dat je nog een jaar moogt wachten... wtf zijn wij in dilbeek zo onbelangerijk dat jullie bij ons nog niks gedaan hebben.

Dus 93 op 5 jaar en 7% duurt nog 1 jaar... proficiat. Ga een offerte laten maken bij andere providers want vind dat degoutant.


Laat je ons weten hoe dat afloopt? Tnx. (-:


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

Je had het misschien iets minder grappig gevonden als ze tegen u hadden gezegd dat u gemeente niet belangerijk genoeg was en dat je mag wachten tot eind volgend jaar.
Ze kunnen zelf geen lijst geven me welke gemeentes er niet belangerijk genoeg waren... beetje spreken over 7% terwijl op de site 10% staat... wat is het eigenlijk?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

Wat is een jaar als je al zo lang aan het wachten bent? Ik heb Basic Internet en heb het een hele tijd moeten doen met 50/5. Nu heb ik heb 100/10 wat nog altijd 10 keer minder is dan 1 Gbps. Maar als ze me morgen zouden zeggen dat ik over een jaar 200/20 zal hebben, dan wacht ik dat geduldig af. Dreigen naar een ander te gaan zal de zaken niet sneller doen gaan. In de huidige maatschappij meent men dat het normaal is om alles NU te moeten hebben, maar met een beetje geduld kom je al een heel eind.

Just my € 0,02.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

@Amedeeke 

7 of 10% Is niet zo belangrijk als je al problemen kunt hebben met 0,0000000005%. Vraag maar aan Contador

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

Ik betaal nu ook 15€ voor wat een ander het dubbel voor krijgt... had ik maar 7€ moeten betalen zou ik het al veel eerijker vinden. 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

@Amedeeke 

Daar heb je een punt. Als ze niet kunnen leveren wat ze beloven is aanrekenen eigenlijk niet helemaal juist. (of: helemaal niet juist)

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?


@Amedeeke  schreef:

Ik betaal nu ook 15€ voor wat een ander het dubbel voor krijgt... had ik maar 7€ moeten betalen zou ik het al veel eerijker vinden. 


Daar had ik helemaal geen rekening mee gehouden. Ik moet toegeven dat dat inderdaad een wrange nasmaak geeft...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes