Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

A-desk bereikbaar?

Ik probeer al een paar keer de A-desk te bereiken vandaag, maar telkens nadat ik mijn gegevens heb doorgegeven en op OK klik op de website http://business.telenet.be/nl/syba, krijg ik het bericht dat het niet in orde is en dat ik me moet registreren.

 

Nochthans ben ik al jaren geregistreerd, ben ik ingelogd en zijn al mijn gegevens in orde. Ik heb in december nog met de A-desk gebeld. Is er sindsdien iets veranderd?

 

Iemand een idee wat er misgaat?

 

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

A-desk bereikbaar?

@BertXL alle site's van telenet zijn nu met dezelfde inlog van telenet, of dit is toch de bedoeling.

probeer het anders eens met de inlog van je hoofdaccount bij telenet email adres.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

A-desk bereikbaar?

@BertXL 

Is je BTW nummer in orde ? Want die moet correct zijn anders werkt je A-desk al niet dus check dat zeker eens af door ze te bellen 0800 66 066. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

A-desk bereikbaar?

Ik zal morgen eens kijken, maar ik dacht dat de form 'ondernemingsnummer' zei... En dat is niet hetzelfde als btwnummer 😉


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

A-desk bereikbaar?

@BertXL 

Ja zeker eens checken want de A-desk werk niet als daar ergens iets op mis gaat of niet correct staat. Ondernemingsnummer of BTW is idd niet hetzelfde maar als daar ergens iets verkeerd gaat of staat loopt die A-desk niet. Naar mijn persoonlijke mening zou het daarin eigenlijk makkelijker gemaakt moeten worden business klant is business klant. Als ik als particulier een registratie zou doen zou dat niet herkend moeten worden en als een business klant dat doet is dat klaar en herkend. De IVR herkend ook een residentieel en een business klant dus dat wordt ook afgescheiden.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Charlez
Experienced Weetjesweter
Berichten: 29
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

A-desk bereikbaar?

Werkt hier ook niet. Kan mij niet registreren.

Website bijzonder traag.

Wat mij ook stoort, is dat deze niet achter https zit.