24802
netweters
|
152795
antwoorden
|
20740
vragen
|
Ik probeer al een paar keer de A-desk te bereiken vandaag, maar telkens nadat ik mijn gegevens heb doorgegeven en op OK klik op de website http://business.telenet.be/nl/syba, krijg ik het bericht dat het niet in orde is en dat ik me moet registreren.
Nochthans ben ik al jaren geregistreerd, ben ik ingelogd en zijn al mijn gegevens in orde. Ik heb in december nog met de A-desk gebeld. Is er sindsdien iets veranderd?
Iemand een idee wat er misgaat?
@BertXL alle site's van telenet zijn nu met dezelfde inlog van telenet, of dit is toch de bedoeling.
probeer het anders eens met de inlog van je hoofdaccount bij telenet email adres.
Ja zeker eens checken want de A-desk werk niet als daar ergens iets op mis gaat of niet correct staat. Ondernemingsnummer of BTW is idd niet hetzelfde maar als daar ergens iets verkeerd gaat of staat loopt die A-desk niet. Naar mijn persoonlijke mening zou het daarin eigenlijk makkelijker gemaakt moeten worden business klant is business klant. Als ik als particulier een registratie zou doen zou dat niet herkend moeten worden en als een business klant dat doet is dat klaar en herkend. De IVR herkend ook een residentieel en een business klant dus dat wordt ook afgescheiden.
Werkt hier ook niet. Kan mij niet registreren.
Website bijzonder traag.
Wat mij ook stoort, is dat deze niet achter https zit.