|
26.303
netweters
|
163.524
antwoorden
|
|
21.973
vragen
|
waarom van 192.48 naar 199.99€ betalen ik heb geen pakket besteld of films enz dus ik vind het wel raar
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: waarom ik van betalen 192.48naar 199.99€
We moeten eerst weten over wat dit groot bedrag gaat
Hebben de kinderen iets geactiveerd op hun gsm's ....
heb geen kinderen maar vindt het wel raar want er niets besteld van films of pakketen en toch zo hoog
Er is een index geweest en de thuis telefoon is 2 euro opgeslagen
En als je op je buitenverblijf ook en gewone telefoon hebt is er nog eens 2 euro bijgekomen
Dan zal je rap aan 8 euro zitten
Omdat telenet veel te duur is en nog veel duurder wordt
We weten niet over welk abo het gaat
Aan bedrag te zien zal iets special zijn van Vzw of coöperatieve of meerdere adressen
Zelfstandige of mensen met een bijberoep hoor je eigenlijk niet klagen
Vind bedrag ook niet terug in de lijst
https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/nieuwe-prijzen-2026.html
Zoals hij zegt 8 euro is niet weinig ,maar 200 euro is ook een hoog bedrag
Als je in de lijst kijkt
WIGO Unlimited 246,00 euro wat een bedrag maar je krijgt er enorm veel voor dat kan niet anders
Als je het deelt door veel gebruikers blijft het goedkoopte oplossing
Dan zwijgen we nog over als de werkgever nog tussenkomt is enkel bij de 3 premium aanbieders
Afhankelijk van de facturatieperiode zal de factuur van februari en/of maart de prijsverhogong maar gedeeltelijk weergeven (a rato temporis).
Het is dus moeilijk om deze prijzen terug te vinden in de nieuwe prijslijst 🤔
Vanaf april zal de factuur de correcte prijzen weergeven ☹️.
Alle nieuwe prijzen zijn afgerond tot op 1.00€ (uitzonderlijk 0.50€), de nieuwe factuur zal dus "ronde getallen" zijn ...
Dat is juist waarom dat zij dit zo doen geen idee , is 2 keer dat de klant kan bellen als hij het weet voor niets eigenlijk
Als je weg gaat is dat normaal of je wordt nieuwe klant
Als je zo een bedrag betaald elke maand dat kan wel tellen
We weten nog altijd niet welk abo de gebruiker heeft
Zou heel goed kunnen zijn voor zijn internet aan zee en de Ardennen om een oogje in zeil te houden als je er niet bent
Ik ken ook mensen dat dit hebben maar deze hebben dit bij een kleine aanbieder voor 29 euro voor de 2 locaties is 58 euro
ONE for 3 (3 unlimited)
€ 126,00 ik snap niet waarom >199.99 dat klop toch niet
@benny12 schreef:ONE for 3 (3 unlimited)
€ 126,00 ik snap niet waarom >199.99 dat klop toch niet
Dat kunnen wij hier niet oplossen, je zal naar de Helpdesk moeten bellen 🤔.
One for 3 (3 unlimited) kost nu €127 per maand (voor de prijsverhoging was het €122.88 (+3.35%).
OneUp for 3 (3 unlimited) kost nu €150 per maand (voor de prijsverhoging was het €146.46 (+2.42%).
Bijkomende opties:
Bijkomende mogelijke kosten:
Zonder de details van jouw factuur te zien, kunnen wij niet oordelen of er een fout zit in de aanrekening...
Mogelijke kosten besparen:
1 euro is er bijgekomen dat zou het moeten zijn
Zoals ze zeggen zal je nog meer info moeten delen