24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20725
vragen
|
Digi houdt momenteel een persconferentie waarbij ze prijzen tonen.
€0,6/GB dus €5 voor 15GB. Goedkoper dan alle hoofdoperatoren, maar het meest gekke is hun fiber internet prijzen.
€10 voor 500 Mbps DOWN en UP
€15 voor 1 Gbps DOWN en UP
€20 voor 10 Gbps DOWN en UP
Het lijkt me tijd voor Telenet om te reageren omdat ze momenteel 5x duurder zijn.
Het is tijd om ONE en internet essential te upgraden naar 1 Gbps en ONEup in de toekomst naar 2,5 Gbps of zelfs 10 Gbps.
Hun site is online!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Digi lanceert, Telenet reageert (niet)
Ik heb nog nooit zo’n snelle 4G gezien.
Bij Mobile Vikings is er een limiet tot 170 Mbps denk ik. Bij BASE 150,…
@LordCoeCoe Wel 1 nadeel dat ik net ontdekt heb, je hebt geen voicemail meer bij digi, ze bieden dit niet aan, ze opteren voor whatsapp als je dat nog wilt of andere online opties.
Geen voicemail is voor mij geen probleem. Ik heb dit eigenlijk nooit gebruikt, altijd uitgeschakeld.
Dit is wat ik binnen met yoin haal:
Maar ik heb hier al +200 Mbps gehad. Je kan promoten dat er toegang is tot 5G, maar als je elders méér haalt met 4G, dan betekent dat niet veel.
Ik bekijk het nog even tot volgend jaar en dan stap ik wellicht ook over.
Ziet er ook goed voor de snelheid
En die voicemail is niet meer van deze tijd
BASE geeft alle klanten meer mobiele data.
https://techpulse.be/nieuws/475218/base-geeft-alle-klanten-meer-mobiele-data/
Lijkt nog steeds niet echt concurrentieel met DIGI.....
Ik lees op
https://www.digi-belgium.be/nl/vraag-voor-digi-faq/digi-mobile
dat ze momenteel geen VoWiFi of VoLTE ondersteunen.
Zo gaan ze geen klanten winnen. Ik houd het zelf nog even op Yoin.
@sb de ene heeft het wel en de andere niet, heeft te maken met de ip adressen van providers dat gekend zijn door Digi, bij mij werkt het bv ook niet maar er zijn er dat melden dat het bij hen wel werkt met een internet provider als telenet.
via Fastfiber werkt het ook niet, en dat kan ik beamen 😛 en nog iemand op userbase forum.
je moet geluk hebben dat je ip adres is gekend, en ze zouden van plan zijn dat in het eerste kwartaal aan alle klanten aan te bieden deze dienst, dus het komt nog bij wie het nog niet kan gebruiken.
@Santa idd, Digi of Hey zijn nog steeds goedkoper met dezelfde data zoals base het nu aanbied of proximus of Scarlet of Mobile Vikings dat ook allemaal hun data aanbod hebben aangepast sinds Digi zijn aanbod aanbied in belgie.
Vanaf vandaag zou Digi reclame beginnen te maken in de media
Mensen moeten nog altijd eens zien wat bij hun past
Voor vele is 15 gb genoeg voor die 5 euro
En op vele vakantie zal niet vlug bespaard worden dan wordt het besparen op stroom ,gas of telecom
Die 15 GiB voor 5 euro is heel aantrekkelijk, maar geen (degelijke) ondersteuning voor VoLTE en VoWiFi, ik denk dat mensen in goed geïsoleerde huizen het snel zullen merken.
Nog niet gezien en nu zie wel veel reclame door de tv box ip
Dat klopt wordt zeker op bespaard zoals de mailbox
Mensen die toch blij zijn met de 5 euro deal en geen klachten hebben
VRT NWS geeft een overzicht:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/01/14/maand-na-telecomoperator-digi-wat-heeft-concurrentie-gedaan/
Bij Telenet zelf verandert er niets. Een abonnement van 5 GB mobiele data, en onbeperkt bellen en sms'en kost 16,56 euro.
Pijnlijk.
@sb schreef:Bij Telenet zelf verandert er niets. Een abonnement van 5 GB mobiele data, en onbeperkt bellen en sms'en kost 16,56 euro.
Pijnlijk.
Wat is er daar "pijnlijk" aan? We leven toch in een vrije markt, iemand die dit pijnlijk vindt kan toch heel gemakkelijk zijn nummer porteren naar een "minder pijnlijke" provider?
Telenet wil zijn klanten pushen naar bundels zoals One/OneUp, en zal dus nooit goedkope "GSM-only" formules aanbieden.